Bloki SPD - rdza

Data: 2010-04-13 13:37:00
Autor: szaman
Bloki SPD - rdza
Praxis wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Czy to normalne, że bloki rdzewieją natychmiast po rozpoczęciu
użytkowania? Założyłem w zeszły piątek, a dziś są elegancko pokryte
rdzą w kilku miejscach, czyli chyba szybko jakoś to idzie. Nie mam
wiele doświadczenia z spd więc nie wiem - mam je smarować, mam dzwonić
do sprzedawcy czy więcej jeździć i nie interesować się tematem
zanadto?

Nic im to nie zaszkodzi. Tylko jak już ktoś napisał, mokre, rdzewiejące bloki brudzą podłogę.

szaman

Bloki SPD - rdza