Blokowanie kart SIM - prawo działajace wstecz

Data: 2017-01-26 20:37:33
Autor: RadoslawF
Blokowanie kart SIM - prawo działajace wstecz
W dniu 2017-01-26 o 20:13, obywatel RP pisze:

I jeszcze do kogo mam się zgłosić po pieniądze jakie zostana mi
skradzione w wyniku zablokowania karty SIM, czy mam dochodzić ich zwrotu
od operatora karty, czy od rządu?

Napisz skargę do Strasburgera.

Pozdrawiam

Data: 2017-01-27 12:40:15
Autor: Olin
Dnia Thu, 26 Jan 2017 20:37:33 +0100, RadoslawF napisał(a):

Napisz skargę do Strasburgera.

Obywatel RP powinien zwrócić się do DudaPomocy, gdzie ochoczo pomagają
uciśnionym, a nie do lewackich instytucji, jak jaka targowica.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

Data: 2017-01-27 15:30:08
Autor: Robert Tomasik
W dniu 26-01-17 o 20:37, RadoslawF pisze:

I jeszcze do kogo mam się zgłosić po pieniądze jakie zostana mi
skradzione w wyniku zablokowania karty SIM, czy mam dochodzić ich zwrotu
od operatora karty, czy od rządu?
Napisz skargę do Strasburgera.

Problem w tym, że w niewielu krajach poza Polską tych kart nie
rejestrowano.

Data: 2017-01-29 14:58:31
Autor: the_foe
[...]

głównie ze względu na przepisy fiskalne. Np we Włoszech nie można a niektóre usługi nie wystawić imiennej faktury. W tym za usługi telekomunikacyjne.

--
@foe_pl

Data: 2017-01-28 14:18:45
Autor: LeonKame
W dniu 2017-01-26 o 20:37, RadoslawF pisze:
[...]

tylko ze strasburger oleje to cieplym moczem bo chyba tylko w polskim burdelu kart nie rejestrowano.

Blokowanie kart SIM - prawo działajace wstecz