Blokowanie lewego pasa

Data: 2012-01-16 18:29:32
Autor: Pietia
Blokowanie lewego pasa
Lew2 wrote:

W sobotę akurat musiałem przelecieć trasę A4 ze Zgorzelca do Krakowa
(430 km). Śpieszyło mi się bardzo, bo wiozłem chorą osobę i myślałem
że lewym pasem przelecę w 3 godzinki.

A pociągów nie ma?

Data: 2012-01-16 18:35:50
Autor: Cavallino
Blokowanie lewego pasa
Użytkownik "Pietia" <vuyecUSUNTO@wp.pl> napisał w wiadomości news:jf1mpl$lsm$1inews.gazeta.pl...
Lew2 wrote:

W sobotę akurat musiałem przelecieć trasę A4 ze Zgorzelca do Krakowa
(430 km). Śpieszyło mi się bardzo, bo wiozłem chorą osobę i myślałem
że lewym pasem przelecę w 3 godzinki.

A pociągów nie ma?

Ze Zgorzelca do Krakowa pociągiem w 3 godzinki ?
Kiedy oglądałeś rozkład ?

Data: 2012-01-16 18:37:48
Autor: Pietia
Blokowanie lewego pasa
Cavallino wrote:

> A pociągów nie ma?

Ze Zgorzelca do Krakowa pociągiem w 3 godzinki ?
Kiedy oglądałeś rozkład ?

Troll by zdążył.

Data: 2012-01-16 19:59:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Blokowanie lewego pasa
Hello Pietia,

W sobotę akurat musiałem przelecieć trasę A4 ze Zgorzelca do Krakowa
(430 km). Śpieszyło mi się bardzo, bo wiozłem chorą osobę i myślałem
że lewym pasem przelecę w 3 godzinki.
A pociągów nie ma?

Ze Zgorzelca do Krakowa? W 3 godziny pociagiem? To raczej trzeba
liczyć 9 godzin...

--
Best regards,

Blokowanie lewego pasa