Blokowanie pasa awaryjnego

Data: 2013-11-15 08:44:59
Autor: lleeoo
Blokowanie pasa awaryjnego
Sytuacja z autostrady A1 z ostatniego weekend'u, wypadek i zablokowane trzy pasy. I jak zawsze znale藕li si臋 debile co tylko do pierwszego zjazdu chc膮 awaryjnym podjecha膰 no bo przecie偶 nie b臋d膮 sta膰 w korku jak te ciule. Oczywi艣cie w kilka minut sznurek aut na awaryjny zr贸wna艂 si臋 z tym na trzech pozosta艂ych pasach.
W lusterkach widzia艂em, 偶e jeden w贸z stra偶y utkn膮艂 za nami reszta s艂u偶b wjecha艂a chyba od drugiej strony.
Jak dla mnie to jedna z pierwszych rzeczy do zmiany w taryfikatorze powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie morze przem贸wi艂o by niekt贸rym do rozs膮dku.

Data: 2013-11-15 08:51:24
Autor: Ghost
Blokowanie pasa awaryjnego

U偶ytkownik "lleeoo" <lleeoo@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l64jdr$fk8$1portraits.wsisiz.edu.pl...

morze przem贸wi艂o by niekt贸rym do rozs膮dku.

ale tylko w czasie sztormu, wtedy ma arg贸m臋ty

Data: 2013-11-15 09:26:57
Autor: lleeoo
W dniu 2013-11-15 08:51, Ghost pisze:

U偶ytkownik "lleeoo" <lleeoo@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

morze przem贸wi艂o by niekt贸rym do rozs膮dku.

ale tylko w czasie sztormu, wtedy ma arg贸m臋ty

Co艣 jeszcze masz do powiedzenia?

Data: 2013-11-15 10:17:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Blokowanie pasa awaryjnego
Hello lleeoo,

Friday, November 15, 2013, 9:26:57 AM, you wrote:

morze przem體i硂 by niekt髍ym do rozs眃ku.
ale tylko w czasie sztormu, wtedy ma arg髆阾y
Co jeszcze masz do powiedzenia?

Czy縝y nie zrozumia?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-15 13:11:05
Autor: tck
Blokowanie pasa awaryjnego

U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomo禼i news:1415567505.20131115101717pik-net.pl.invalid...
[...]

przeciez sie poprawil minute pozniej

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-11-15 13:35:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Blokowanie pasa awaryjnego
Hello tck,

Friday, November 15, 2013, 1:11:05 PM, you wrote:

morze przem體i硂 by niekt髍ym do rozs眃ku.
ale tylko w czasie sztormu, wtedy ma arg髆阾y
Co jeszcze masz do powiedzenia?
Czy縝y nie zrozumia?
przeciez sie poprawil minute pozniej

Poprawi? Mo縠sz wskaza dyspozycj "Supersedes" w rzekomej poprawce?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-15 08:57:08
Autor: ZIWK
W dniu 2013-11-15 08:44, lleeoo pisze:
Jak dla mnie to jedna z pierwszych rzeczy do zmiany w taryfikatorze
powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie morze
przem體i硂 by niekt髍ym do rozs眃ku.
Powinno by tak jak w cywilizowanych krajach - np. we Francji.
Pojazdy uprzywilejowane - m.in. Stra  Po縜rna - maj prawo do taranowania przeszk骴 na drogach po縜rowych.
Oczywi禼ie odszkodowanie z OC wozy stra縜ckiego jak i z AC kierowcy idioty nie przys硊guje :), a okr眊硑 mandat jest w promocji :)

--
/\    Wojciech Smagowicz - Krak體      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-11-15 09:27:02
Autor: Megrims
On 11/15/2013 08:57 AM, ZIWK wrote:
[...]

We Francji policja jest najbrutalniejsza na 秝iecie.  Mordobicie
podczas przes硊cha jest na porz眃ku dziennym i nikt z tego nie
robi problem體.

Data: 2013-11-15 09:50:13
Autor: Robson
Blokowanie pasa awaryjnego

powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie morze
przem體i硂 by niekt髍ym do rozs眃ku.

Morze pszemuwi硂 w Fukuszimie.

Data: 2013-11-15 09:55:33
Autor: sqlwiel
[...]

Mo偶e by morze niekt贸rym przem贸wi艂o, jakby ich w tym morzu utopi膰. :)

Wiesz - ja nie umiem 艣piewa膰 i w zwi膮zku z tym nie 艣piewam. Nawet po pijoku, bo wiem, 偶e moje 艣piewanie razi.

Ty nie umiesz pisa膰. Mo偶e wi臋c - nie pisz? Twoje pisanie razi.

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-15 10:09:13
Autor: lleeoo
W dniu 2013-11-15 09:55, sqlwiel pisze:
[...]

A mnie razi takie pieprzenie jak twoje, wszytko co masz do powiedzenia czepianie si臋 liter贸wek.

Data: 2013-11-15 10:13:41
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-11-15 10:09, lleeoo pisze:

A mnie razi takie pieprzenie jak twoje, wszytko co masz do powiedzenia
czepianie si臋 liter贸wek.

Liter贸wka, to by艂aby, gdyby艣 np. napisa艂 "mi偶e" (s膮siedni klawisz) albo m贸ze (za wcze艣nie Alt). Ty po prostu nie wiesz jak si臋 pisze s艂owo "mo偶e".
I co gorsza - wyrz膮dzasz tym szkod臋, bo inni durnie to czytaj膮 i my艣l膮, 偶e tak jest dobrze.

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-15 10:23:02
Autor: lleeoo
W dniu 2013-11-15 10:13, sqlwiel pisze:
[...]

G贸wno prawda ale pewnie nie rozumiesz automatyzmu pisania na klawiaturze.
Masz co艣 do powiedzenia w w膮tku czy temat pisowni to jedyne na co ci臋 sta膰.

Data: 2013-11-15 11:07:18
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, November 15, 2013, 10:23:02 AM, you wrote:

A mnie razi takie pieprzenie jak twoje, wszytko co masz do powiedzenia
czepianie si liter體ek.
Liter體ka, to by砤by, gdyby np. napisa "mi縠" (s眘iedni klawisz) albo
m髗e (za wcze秐ie Alt). Ty po prostu nie wiesz jak si pisze s硂wo "mo縠".
I co gorsza - wyrz眃zasz tym szkod, bo inni durnie to czytaj i my秎,
縠 tak jest dobrze.
G體no prawda ale pewnie nie rozumiesz automatyzmu pisania na klawiaturze.
Masz co do powiedzenia w w眛ku czy temat pisowni to jedyne na co ci sta.

Do wora! *PLONK!*

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-16 08:18:41
Autor: t岽
lleeoo wrote:

G贸wno prawda ale pewnie nie rozumiesz automatyzmu pisania na
klawiaturze. Masz co艣 do powiedzenia w w膮tku czy temat pisowni to jedyne
na co ci臋 sta膰.

Interpunkcja tak偶e jest Ci obca. Prawdopodobnie jeste艣, po prostu, analfabet膮. :/

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-11-16 22:37:49
Autor: John Ko艂alsky
Blokowanie pasa awaryjnego

U偶ytkownik "t?"

[...]

A mnie: wzr贸sza - jak l贸dzie .uczom pisa膰, innyh na ; ni贸sah :-)

Data: 2013-11-16 22:35:33
Autor: John Ko艂alsky
Blokowanie pasa awaryjnego

U偶ytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

[...]

No ale ... f czym w艂a艣ciwie problem ? Czego艣 nie zroz贸miaue艣 ?

Data: 2013-11-15 10:19:56
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, November 15, 2013, 10:09:13 AM, you wrote:

Jak dla mnie to jedna z pierwszych rzeczy do zmiany w taryfikatorze
powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie morze
przem體i硂 by niekt髍ym do rozs眃ku.
Mo縠 by morze niekt髍ym przem體i硂, jakby ich w tym morzu utopi. :)
Wiesz - ja nie umiem 秔iewa i w zwi眤ku z tym nie 秔iewam. Nawet po
pijoku, bo wiem, 縠 moje 秔iewanie razi.
Ty nie umiesz pisa. Mo縠 wi阠 - nie pisz? Twoje pisanie razi.
A mnie razi takie pieprzenie jak twoje, wszytko co masz do powiedzenia
czepianie si liter體ek.

Wstydu nie masz.

Stare przys硂wie m體i - jak trzecia osoba m體i ci, 縠 jeste pijany,
to odpu舵 i id si wyspa, cho鎎y by przekonany, 縠 nic nie pi砮.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-15 13:36:06
Autor: chochlik_drukarski
Blokowanie pasa awaryjnego

U縴tkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisa w wiadomo禼i news:1987113362.20131115101956pik-net.pl.invalid...

Stare przys硂wie m體i - jak trzecia osoba m體i ci, 縠 jeste pijany,
to odpu舵 i id si wyspa, cho鎎y by przekonany, 縠 nic nie pi砮.

U nas jednej pani tak m體ili bo jej si j陑yk pl眛a. To by wylew.

Data: 2013-11-15 17:25:45
Autor: lublex
Blokowanie pasa awaryjnego
U縴tkownik "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:l654fj$ura$1dont-email.me...
[...]

No to mo縠 przyk砤d by do kitu. Jak trzecia osoba m體i, 縠 Ci bzykaj to jeste...

pozdr
lublex

Data: 2013-11-16 00:19:48
Autor: Jarek S.
Blokowanie pasa awaryjnego

U縴tkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:l65i2v$cu1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zgaduj.... jeste Lublex ?

Data: 2013-11-17 23:20:58
Autor: LEPEK
[...]

IMO nie.
IMO pas awaryjny na autostradzie pomy艣lany jako awaryjna droga dla ambulans贸w nie zda艂 egzaminu praktycznego.

Zwyk艂e pasy s膮 na tyle szerokie, 偶e s艂u偶by s膮 w stanie porusza膰 si臋 w miar臋 normalnie . A w tym czasie awaryjnym ucieknie wiele samochod贸w, kt贸re blokowa艂yby ruch. Na zjazdach pasy awaryjne i tak "nie istniej膮". A s艂u偶by i tak albo docieraj膮 od najbli偶szego wjazdu, albo z przeciwka, albo z powietrza (m贸wimy o autostradzie).

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda艅ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-11-18 12:00:57
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 17 Nov 2013, LEPEK wrote:

Na zjazdach pasy awaryjne i tak "nie istniej".

  Na ZWYKCH zjazdach.

  W celu dydaktycznym zjad techniczny, A4, za Gliwicami:

http://tnij.org/a4technicznykozlow
https://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=Koz%C5%82%C3%B3w,+gliwicki&aq=0&oq=KOZ%C5%81%C3%93W+gliw&sll=50.250718,19.006348&sspn=2.901455,7.421265&vpsrc=6&t=h&ie=UTF8&hq=&hnear=Koz%C5%82%C3%B3w,+gliwicki,+%C5%9Bl%C4%85skie&ll=50.297862,18.557338&spn=0.000708,0.001812&z=20&layer=c&cbll=50.297862,18.557261&panoid=24CD2cA8gSkgJiWmYoMcvA&cbp=12,56.36,,0,6.03

A s硊縝y i tak albo docieraj od najbli縮zego wjazdu, albo z przeciwka,

  Jak jest korek to najwy縠j szukaj klucza do bramy ;)

pzdr, Gotfryd

Blokowanie pasa awaryjnego