Blokowanie pasa awaryjnego

Data: 2013-11-15 08:45:55
Autor: lleeoo
Blokowanie pasa awaryjnego
Sytuacja z autostrady A1 z ostatniego weekend'u, wypadek i zablokowane trzy pasy. I jak zawsze znaleźli się debile co tylko do pierwszego zjazdu chcą awaryjnym podjechać no bo przecież nie będą stać w korku jak te ciule. Oczywiście w kilka minut sznurek aut na awaryjny zrównał się z tym na trzech pozostałych pasach.
W lusterkach widziałem, że jeden wóz straży utknął za nami reszta służb wjechała chyba od drugiej strony.
Jak dla mnie to jedna z pierwszych rzeczy do zmiany w taryfikatorze powiedzmy 4-5 tysi za blokowanie pasa awaryjnego na autostradzie może przemówiło by niektórym do rozsądku.

Blokowanie pasa awaryjnego