Blokowanie płatno¶ci przez agenta rozliczeniowego

Data: 2012-08-17 14:36:58
Autor: Krystek
Blokowanie płatno¶ci przez agenta rozliczeniowego
Nie jest dla mnie jasne na jakiej zasadzie agent rozliczeniowy płatno¶ci elektronicznych może blokować/odrzucić płatno¶ć poprawnie autoryzowan± przez bank.

Czy tak± notoryczn± działalno¶ć można zaskarżyć do jakiej¶ instytucji nadzoruj±cej działalno¶ć agentów rozliczeniowych?

Chodzi o PayU.

Krystian

Data: 2012-08-17 13:27:37
Autor: Olgierd
Blokowanie płatno¶ci przez agenta rozliczeniowego
On Fri, 17 Aug 2012 14:36:58 +0200, Krystek wrote:

Nie jest dla mnie jasne na jakiej zasadzie agent rozliczeniowy płatności
elektronicznych może blokować/odrzucić płatność poprawnie autoryzowaną
przez bank.

Art. 50 ust. 1 ustawy o usługach płatniczych (jak sądzę). Więc szukaj w regulaminie PayU.

(I na marginesie: transakcje autoryzuje płatnik, nie bank.)

Czy taką notoryczną działalność można zaskarżyć do jakiejś instytucji
nadzorującej działalność agentów rozliczeniowych?

Art. 15 ustawy o usługach płatniczych.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-08-17 22:26:19
Autor: Animka
Blokowanie płatności przez agenta rozli czeniowego
W dniu 2012-08-17 14:36, Krystek pisze:
[...]

Ja juz przestałam płacić przea PaU (z allegro) jak mi Alior Nabk odrzucił przelew. Teraz płacę na bezpośrednie konto- do dpraedawcy,

--
animka

Data: 2012-08-17 22:56:20
Autor: Animka
W dniu 2012-08-17 22:26, Animka pisze:
[...]

Ja juz przestałam płacić przea PaU (z allegro) jak mi Alior Bank
odrzucił przelew. Teraz płacę na bezpośrednie konto- do sprzedawcy.

Przepraszam, klawiatura mi fiksuje chyba.

--
animka

Blokowanie płatno¶ci przez agenta rozliczeniowego