Blokowanie środków - telefonia GSM

Data: 2009-11-02 19:41:08
Autor: tl
Blokowanie środków - telefonia GSM

Użytkownik "Zbyszek" <odpisz.zaraz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e57bc919-93f0-4738-9a09-6bd32f8406bbo10g2000yqa.googlegroups.com...
Jakim prawem operatorzy GSM blokują niewykorzystane środki z doładowań
telefonów komórkowych?!

Zasilam konto za 25 zł, a na 'wygadanie całej tej kasy' mam załóżmy 30
dni - co to za bzdura !?!!!!!!!!!!
Moje pieniądze, które na siłę muszę wydać w określonym przez operatora
terminie. Złodziejstwo!

Takich mniej gadatliwych tysiące, z których lekkim leszczem operator
GSM ma po kilka złociszy do przodu - czy to nie jest złodziejstwo?
Najłagodniej mówiąc - NACIĄGACZE! Najpierw doładuj konto i dostaniesz
5% więcej GRATIS, a potem żegnaj kasa, bo termin minął. No chyba, że
doładujesz następne 25 zł, i gadaj bracie cały czas, co by ci termin
nie uciekł czasami...

Podpowiedź : znajdź operatora, który tego nie robi i bierz usługi od niego.

Blokowanie środków - telefonia GSM