Blokowanie środków - telefonia GSM

Data: 2009-11-03 18:15:08
Autor: J.F.
Blokowanie środków - telefonia GSM
Użytkownik "Zbyszek" <odpisz.zaraz@gmail.com> napisał
Jakim prawem operatorzy GSM blokują niewykorzystane środki z doładowań
telefonów komórkowych?!

No bo operator jest od zarabiania, a klient od placenia :-)

Juz sie i UE temu krytycznie przyglada .. ale godziles sie przeciez na taka umowe, wiec o co pretensje.
A jak sie nie podoba to zrezygnuj :-)

Zasilam konto za 25 zł, a na 'wygadanie całej tej kasy' mam załóżmy 30
dni - co to za bzdura !?!!!!!!!!!!

A popatrz jak traktuja abonamentowcow - placisz np 100zl i tez masz na wygadanie 30 dni :-)
I co ? I parenascie milionow sie na to dobrowolnie godzi.

A w ogole to doladuj za 50 zl i miej 3 miesiace.

Ich szczęście, że nie znam się na tym, że czas mi nie pozwala. Może
ktoś ma takie możliwości by rozpowszechnić ten złodziejski proceder?

Sam napisales ze blokuja .. wiec jaki zlodziejski ?
Kradna tylko w Orange .. a pare milionow i tak ich dobrowolnie wybiera :-)

Ja podpiszę się pod tym obiema rękoma ;)

Napisz do europosla :-)

J.

Blokowanie środków - telefonia GSM