Blokowanie zastrze¿onych w Plusie- chyba nie by³o

Data: 2009-07-03 09:56:52
Autor: counter
Blokowanie zastrze¿onych w Plusie- chyba nie by³o
Nasuwa siê tylko jedno s³owo: nareszcie :-)
(co prawda mój telefon automagicznie odsy³a
dzwoni±cych bez identyfikacji na drzewo, ale ilu ludziom
ta us³uga da wytchnienie od telespamerów...)

E tam, wtedy beda sie prezentowac dowolnym numerem, chocby 22 :)

Data: 2009-07-03 11:43:29
Autor: SDD
Blokowanie zastrze¿onych w Plusie- chyba nie by³o

U¿ytkownik "counter" <jk@kj.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h2kchf$h09$1news.interia.pl...
E tam, wtedy beda sie prezentowac dowolnym numerem, chocby 22 :)

Albo i bez prezentacji (i bez flagi zastrzezenia) - jak z Tlenofonu np.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-03 11:48:55
Autor: Dominik & Co
Blokowanie zastrze¿onych w Plusie- ch yba nie by³o
SDD napisa³(a):

Albo i bez prezentacji (i bez flagi zastrzezenia) - jak z Tlenofonu np.

Z regulaminu:
"W ramach promocji oferowana jest Klientom us³uga umo¿liwiaj±ca
blokowanie po³±czeñ przychodz±cych z numerów nierozpoznanych.
W³±czenie us³ugi spowoduje, ¿e do abonenta nie bêd±
dochodzi³y ¿adne po³±czenia, które nie zaprezentuj±
siê w³asnym numerem".

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabraæ." (Stanis³aw Jerzy Lec)

Blokowanie zastrze¿onych w Plusie- chyba nie by³o