Data: 2018-05-08 19:36:08 | |
Autor: Piotr Rogoza | |
Blokujący hamulec przedni | |
W dniu Mon, 07 May 2018 13:03:41 -0700, użytkownik mauri kurpiel napisał:
Dziękuję za podpowiedź...Zawsze możesz spróbować odkręcić i przy dociśniętych klamkach dokręcić zacisk z powrotem. Spróbuj może także delikatnie wcisnąć tłoczki, jeśli wystają za bardzo lub nierównomiernie. Ostatecznie wymień na mechaniki :) -- piecia aka dracorp pisz na: imie.r.public at gmail dot com |
|
Data: 2018-05-09 01:48:40 | |
Autor: mauri kurpiel | |
Blokujący hamulec przedni | |
W dniu wtorek, 8 maja 2018 21:36:10 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:
W dniu Mon, 07 May 2018 13:03:41 -0700, użytkownik mauri kurpiel napisał: Niestety, nie mm prawie żadnych narzędzi. Ale zrobiłem pewną, lekko idiotyczną rzecz: JEDNĄ kroplą oleju przesmarowałem tarczkę i znacznie zelżało a nadal dobrze hamuje. Myślę jednak, że dobre hamulce mechaniczne to jest lepsza opcja, przy tych hydraulikach nie ma się żadnej kontroli nad całym mechanizmem. Ciekawe jakie hamulce mają kolarze w swoich wyścigówkach? |
|
Data: 2018-05-09 11:56:42 | |
Autor: dracorp | |
Blokujący hamulec przedni | |
mauri kurpiel<boguslaw.knapik@gmail.com> wrote:
W dniu wtorek, 8 maja 2018 21:36:10 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:Chcesz być nominowany do nagrody Darwina? -- Usenet Reader for Android http://android.newsgroupstats.hk |
|
Data: 2018-05-09 16:57:48 | |
Autor: Piotr Rogoza | |
Blokujący hamulec przedni | |
W dniu Wed, 09 May 2018 01:48:40 -0700, użytkownik mauri kurpiel napisał:
Niestety, nie mm prawie żadnych narzędzi. Ale zrobiłem pewną, lekkoNo to może: 1. Wróć do serwisu i reklamuj usługę. 2. Kup narzędzia i zrób to sam. -- piecia aka dracorp pisz na: imie.r.public at gmail dot com |
|
Data: 2018-05-09 11:57:49 | |
Autor: Rowerex | |
Blokujący hamulec przedni | |
W dniu środa, 9 maja 2018 18:57:50 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:
W dniu Wed, 09 May 2018 01:48:40 -0700, użytkownik mauri kurpiel napisał: Pisałem niedawno jak poradziłem sobie z ocierającym o tarczę hamulcem, wspominając o Avidowskim systemie CPS, który wydaje się być fajny, ale w praktyce najlepiej go wywalić i zastąpić sztywnymi i prostymi podkładkami, najlepiej ze stali, lub dać adapter na większą tarczę. Jeśli przeserwisowano mu tylko zaciski i klamki, to przy zniszczonych podkładkach CPS nie poradzi sobie z ustawieniem, bo zacisk będzie uparcie ustawiał się w jednej i tej samej pozycji... Pozdr- -Rowerex |
|