Blondynka vs pijak

Data: 2014-08-06 13:59:43
Autor: Ergie
Blondynka vs pijak
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ddafd5c-6a5e-4205-b716-caba08d69eea@googlegroups.com...

Jestem BARDZO przeciwny jeździe po pijaku, ale ...

Ileż to razy słyszałem od żony która mnie odwoziła do domu "ale do garażu to samo sobie wjedź" :-)
Teraz (kilkanaście lat później) już się nauczyła, ale co było to było.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-08-06 14:18:24
Autor: Kamil 'Model'
Blondynka vs pijak
W dniu 2014-08-06 13:59, Ergie pisze:
[...]

Też to znam. Ja mam tak nadal jak jedzie po mnie moim autem. Jak jedzie swoim to nie ma tego.
Dziwne, tym bardziej, że ona jeździ Xsarą a ja 307SW. Nie wiele większe auto a już ma problem z garażem...

Data: 2014-08-06 12:39:34
Autor: Bolko
Blondynka vs pijak
nie wiem czy to prawda ale mały update :

http://www.wiocha.pl/1137694,Kobieta-za-kierownica

Data: 2014-08-06 20:26:24
Autor: masti
Blondynka vs pijak
Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 12:39:34 -0700 osobnik zwany Bolko napisał:

nie wiem czy to prawda ale mały update :

http://www.wiocha.pl/1137694,Kobieta-za-kierownica

starszego suchara już nie znalazłeś?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-06 22:32:06
Autor: rAzor
Blondynka vs pijak
Dnia 2014-08-06 22:26, UĹźytkownik - masti  napisał::
Dnia pięknego Wed, 06 Aug 2014 12:39:34 -0700 osobnik zwany Bolko napisał:

nie wiem czy to prawda ale mały update :

http://www.wiocha.pl/1137694,Kobieta-za-kierownica

starszego suchara już nie znalazłeś?

Straszny z ciebie tetryk, zgorzkniały maruda i upierdliwiec: "Dodano: 2014-08-02, 16:07:07"

Data: 2014-08-06 20:43:07
Autor: masti
Blondynka vs pijak

napisał:

[...]

no tak. a ty wierzysz, że to wtedy było nagrane :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-09 03:44:31
Autor: __Maciek
Blondynka vs pijak
Wed, 06 Aug 2014 22:32:06 +0200 rAzor <admin1@razor.strikesbaaack.nsa>
napisał:

[...]

Ale sama historyjka w różnych wersjach (z drzewem, latarnią,
budynkiem) ma już bardzo długą brodę, tak jak samo jak ta o gościu
który na budowie słuchał muzyki z empetrójki (dawniej opowiadali że z
walkmana :-) ) oparty o betoniarkę i zaczął się trząść w jej rytm, a
kolega myślał że prąd go razi z tej betoniarki i próbował go uwolnić
tłukąc łopatą, przez co połamał mu nogi :-)
O kradzieży walizki z martwym psem, o przesyłce z prochami babci,
które zostały przez rodzinkę potraktowane jako nieznany produkt
spożywczy z zachodu i skonsumowane, oj dużo tego...

A z drugiej strony to kto da gwarncję że historyjki krążące jako urban
legends faktycznie się kiedyś nie wydarzyły? :-) Ta o holowaniu jest
całkiem prawdopodobna, zapewne nie zdarza się tak często jak jest
opowiadana, ale pewnie parę takich przypadków było.

UL-ek do wyboru do koloru, z komentarzem:
http://www.snopes.com/

Blondynka vs pijak