Blondynka z LSD

Data: 2009-04-03 21:21:28
Autor: Hans Kloss
Blondynka z LSD
"Stanął za mną i chcąc mnie wesprzeć, krzyczał: „graj na jego backhand!". U większości tenisistów backhand jest słabszy od forhandu. Stosując się do rady, starałam się uderzać w jedną stronę kortu. Dopiero pod koniec meczu zorientowałam się, że nie miało to sensu, bo mój przeciwnik był leworęczny."

http://www.sld.org.pl/aktualnosci/p-r-m-a-2013/blogosfera.htm

Pani blondynka Deresz to v-przewodnicząca LSD, to dla niezorientowanych. Kobieta ma przerażający potencjał intelektualny, powinna zostać co namniej kandydatką peło do PE.
J-23

Data: 2009-04-03 23:57:42
Autor: raff
Blondynka z LSD
[...]

A kiedy ta panienka wypowiada sie na tematy miedzynarodowe to dopiero mozna boki zrywac.

R.

Blondynka z LSD