[Link] Bloog... Wiosenny cyklista.

Data: 2009-04-23 16:04:11
Autor: Szprota aka Stefandora
[Link] Bloog... Wiosenny cyklista.
Dominik Mirowski wrote:
No i Francuz. Boże! Jakie skomplikowane Tak się tym zmęczyli, że kolega pojechał dalej, a policja mu pomachała.
:)

Heh, a ja mam obywatelstwo kanadyjskie :) I akcent też mogę udawać. Mogę nawet w ogóle niemówienie po polsku udawać ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-23 16:09:14
Autor: kml

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:gspsjr$lie$2news.onet.pl...
Dominik Mirowski wrote:
[...]

A w Polska to siedzisz z sentymentu czy masz zakaz zbliżania się do samolotów? :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-04-23 16:11:40
Autor: Szprota aka Stefandora
kml wrote:
A w Polska to siedzisz z sentymentu czy masz zakaz zbliżania się do samolotów? :)

Z miłości ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-23 10:34:28
Autor: jakuboff
Szprota aka Stefandora wrote:
kml wrote:
A w Polska to siedzisz z sentymentu czy masz zakaz zbliżania się do samolotów? :)
Z miłości ;)

A na imię jej Stefan :)

Data: 2009-04-23 16:13:35
Autor: kml

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:gspt1s$lie$4news.onet.pl...
kml wrote:
A w Polska to siedzisz z sentymentu czy masz zakaz zbliżania się do samolotów? :)

Z miłości ;)

Aaaa.... :P

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!