Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc

Data: 2015-07-05 12:05:18
Autor: pawLo
Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc
Witam
Posiadam laptop Dell i nie mogę się połączyć przez bloototh z telefonem. Sterowniki sa bo z innymi urzadzeniami się łączy.
Telefon z innymi urządzeniami też się łączy
A jak chce połączyć laptop z telefonem, wykrywają się, pozniej na laptopie wyskakuje jakiś numer i mam podac czy jest taki sam na telefonie, akceptuje na telefonie i w laptopie i po jakims czasie na laptopie wyskakuje za długi czas oczekiwania, a na tel zły pin lub coś takiego.
Jak to rozgryżć ?:)

Data: 2015-07-05 17:47:01
Autor: animka
W dniu 2015-07-05 12:05, pawLo pisze:
Witam
Posiadam laptop Dell i nie mogę się połączyć przez bloototh z telefonem.
Sterowniki sa bo z innymi urzadzeniami siÄ™ Å‚Ä…czy.
Telefon z innymi urządzeniami też się łączy
A jak chce połączyć laptop z telefonem, wykrywają się, pozniej na
laptopie wyskakuje jakiÅ› numer i mam podac czy jest taki sam na
telefonie, akceptuje na telefonie i w laptopie i po jakims czasie na
laptopie wyskakuje za długi czas oczekiwania, a na tel zły pin lub coś
takiego.
Jak to rozgryżć ?:)

Wpisujesz taki sam kod w telefonie? Ten sam, ktory pokazuje siÄ™ w tym laptopie.
Można ponawiac próby. Za każdym razem podany jest inny kod do wpisania w telefonie.

--
animka

Data: 2015-07-05 18:51:12
Autor: pawLo
W dniu 2015-07-05 o 17:47, animka pisze:
[...]

Oto chodzi że się kody tylko zatwierdza, nic nie wpisuje, pokazuje się na telefonie kod i na telefonie i pisze ze jak jest taki sam to zeby potwierdzic, potwierdzam i się nie "parują" czy jakos tak :)
w laptopie - ze za długo, w telefonie że zly pin czy jakos tak

Data: 2015-07-05 19:18:12
Autor: animka
W dniu 2015-07-05 18:51, pawLo pisze:
[...]

potwierdzic, potwierdzam i siÄ™ nie "parujÄ…" czy jakos tak :)
w laptopie - ze za długo, w telefonie że zly pin czy jakos tak

To ja nie wiem. Od zawsze jak pierwszy raz parujÄ™ to wpisujÄ™ podany kod w telefonie i potwierdzam (w telefonie).

--
animka

Data: 2015-07-05 21:33:52
Autor: ToMasz
Bloototh - Laptop i Telefon - nie chc a sie połaczyc
W dniu 05.07.2015 o 12:05, pawLo pisze:
Witam
Posiadam laptop Dell
a jaki kolor? czy ma klawiaturę numeryczną? albo jaki system operacyjny? Albo nie pisz jaki system, to nie ważne.
i nie mogę się połączyć przez bloototh z telefonem.
z pamięci mogę podać kroki dla siemensa s55. pisać?
Sterowniki sa bo z innymi urzadzeniami siÄ™ Å‚Ä…czy.
w laptopie są sterowniki do bluetootha? inaczej nie uruchomiłbyś programu obsługującego bluetooth. też nie pisz jaki to program, zadzwonimy do wróżki z Polsatu
[...]
wyobraź sobie, że połączenie bluetooth to jakyś spiął dwa urządzenia kablem. spinasz i co dalej? Dalej musisz wybrać powód spięcia. np przesyłanie plików.
Spróbuj BT na kompie ustawić na "discoverable" albo "widoczny dla wszystkich", a na telefonie wyślij fotkę do..." nazwa komputera" Opisz nam co się stało

ToMasz

Data: 2015-07-06 04:52:12
Autor: borys
Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc
laptop dell e410, tel nexus 5, win 7

chce ogolnie polaczyc tel z bt, na telefonie znajduje laptop pisze
urzadzenie: laptop
kod parowania: i jakis numer
w laptopie wyskakuje
urzadzenie bt chce sie polaczyc i wyskakuje
Porównaj kody parowania widoczne na komputerze i urządzeniu i pojawia sie ten sam kod co w telefonie i pisze czy kod pasuje do tego co pojawił sie w urzadzeniu, klikam tak i pisze trwa dodawanie urzadzenia, po ok 20 sekundach na laptopie wyskakuje ze nie mozna sie polaczyc czy cos takiego, na tel zly pin.
Gdy podlaczalem radio z bt to parowalo bez problemu i np puszczajac muzyke na laptopie slychac ja bylo w radiu.

Data: 2015-07-06 08:37:05
Autor: ToMasz
W dniu 06.07.2015 o 04:52, borys pisze:
laptop dell e410, tel nexus 5, win 7

chce ogolnie polaczyc tel z bt, na telefonie znajduje laptop pisze
urzadzenie: laptop
kod parowania: i jakis numer
w laptopie wyskakuje(....)
spróbuj wysłać fotkę tel->lap
drugie zadanie
spróboj wysłać fotkę lap-> tel.
za każdym razem powinieneś wyszukiwać urządzenie odbiorcze i podać ten sam kod.

Data: 2015-07-06 08:43:09
Autor: pawLo
W dniu 2015-07-06 o 08:37, ToMasz pisze:
[...]

Tak się wysyła, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu laptopa np do karty pamieci w tel

Data: 2015-07-06 09:31:54
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie po³aczyc
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieni±cy siê nazw± pawLo naskroba³(a):

Tak siê wysy³a, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu laptopa np do karty pamieci w tel

Zdaje sie ¿e to tak nie dzia³a. Nie wiem jak jest z Nexusem, ale w HTC
mo¿na ustanowiæ po³±czenie z telefonem poprzez BT ale tylko przy pomocy
programu do obs³ugi tego¿ telefonu.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szed³ ulic±, kiedy z ty³u rozleg³y siê strza³y i tupot podkutych

Data: 2015-07-06 18:40:42
Autor: ToMasz
W dniu 06.07.2015 o 08:43, pawLo pisze:
[...]

bluetooth to odpowiednik "kabelka". KAbelek Ci działa. teraz zastanów się czy 2 urządzenia potrafią rozmawiać tym samym językiem. (faktycznie to usługa) język to "transfer plików" albo "połączenie z internetem" albo "dostęp do systemu plików". O ile BT w kompie "rozumie" wszelkie języki ( usługi) to BT w telefonie nie. Tak samo jak słuchawka BT nie rozumie co to transfer plików, tak samo telefon z androidem, domyślnie nie zezwoli na grzebanie po karcie pamięci.
Inaczej możesz to obejść instalujÄ…c na telefonie serwer ftp. wtedy bÄ™dziesz mógÅ‚ grzebać po karcie pamiÄ™ci  za pomocÄ… wifi:)
ToMasz

Data: 2015-07-09 20:48:54
Autor: Chris
W dniu 2015-07-06 o 08:43, pawLo pisze:
[...]

Zapomnij bez ROOT-a a i z tym nie wiem czy na pewno siÄ™ uda.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-07-09 21:34:02
Autor: Netx
Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc
W dniu 2015-07-06 o 08:43, pawLo pisze:
Tak się wysyła, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu
laptopa np do karty pamieci w tel

Na telefonie zainstaluj "MyPhoneExplorer Client" a na laptopie "My Phone Explorer" (u mnie wersja 1.8.6, Windows 7x64 - działa dostęp do karty pamięci telefonu w trybie r/w z laptopa, telefon Galaxy S5/Android 5) Ja łączę te programy przez WiFi z podaniem jednorazowo hasła, ale jest opcja Bluetooth (nie wypróbowałem).
Do dostępu R/W będziesz potrzebowała roota, niewykluczone jednak że tylko na chwilę aby nadać prawa dostępu do karty.
Przy rootowaniu jeśli masz Samsunga warto się pomęczyć aby uniknąć ustawienia flagi knox, wszystko znajdziesz na forach internetowych po polsku.

Data: 2015-07-09 22:17:01
Autor: Netx
W dniu 2015-07-09 o 21:34, Netx pisze:
Do dostępu R/W będziesz potrzebowała* roota,

*"potrzebował", sorry za przejęzyczenie

Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc