Błotnik tył yamaha dt 125 91-03

Data: 2015-06-14 10:59:43
Autor: Lewan121033
Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
Siemanko , mam takie pytanie . jaki błotnik tylny najlepiej by podszedł do yamahy dt 125 91-03 ??? Myślałem nad błotnikiem od yz lecz nie wiem jak by pasował , doradzili byście mi jaki najlepiej zakupić (zapodajcie linkami ) :D ? Pozdrawiam i lewa w górę --

Data: 2015-06-14 15:23:56
Autor: Johnny
Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
Użytkownik "Lewan121033" pasożytuje:

[...]

Eee gdybyś napisał, że możemy jeszcze do ciebie podjechać i poprzymierzać te błotniki to byśmy byli w siódmym niebie. A tylko doradzać to się nie chce :-(

Data: 2015-06-14 17:25:51
Autor: ralphik88
Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
Johnny napisal

[...]

:-(

tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś zapyta zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów itp... chyba nie taka idea tego forum jest...

Data: 2015-06-14 19:14:53
Autor: MrG
Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
ralphik88 <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com>

tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś zapyta
zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów itp... chyba
nie taka idea tego forum jest...

Bo to nie jest forum. Tylko bramka do usenetu.
--
NC700XD

Data: 2015-06-14 21:20:41
Autor: Arni
W dniu 14.06.2015 o 21:14, MrG pisze:
[...]

cytując klasyka: "Tu jest Usenet. Tu się walczy, nie dyskutuje"

a teraz gimbaza zapozna sie z hasłem "usenet"

--
Arni

Data: 2015-06-15 10:55:01
Autor: MrG
On Sun, 14 Jun 2015 21:20:41 +0200, Arni <arni@no.spam> wrote:

> Bo to nie jest forum. Tylko bramka do usenetu.
cytując klasyka: "Tu jest Usenet. Tu się walczy, nie dyskutuje"
a teraz gimbaza zapozna sie z hasłem "usenet"

Obawiam się,  ze dzisiejsza gimbaza nie ma woli chęci sprawdzania czegokolwiek.
Oni jeszcze nie wpadli na to ze mozna cos samemu osiagnac czy nabyc wiedzę.

--
NC700XD

Data: 2015-06-14 19:55:07
Autor: Akarm
W dniu 2015-06-14 o 19:25, ralphik88 pisze:

tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś
zapyta zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów
itp...

Nic podobnego! Nie ktokolwiek.
Tylko analfabeta, matoł, baran, niedorozwój, itp...

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-06-14 19:58:01
Autor: Arni
W dniu 14.06.2015 o 19:25, ralphik88 pisze:

tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś
zapyta zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów
itp... chyba nie taka idea tego forum jest...

idea _Waszego_ forum może taka jest. Ale skoro się wpierdalacie na nieswoją grupę to musicie przyjąć nasze zasady. Poproście admina tego foruma żeby się odpiął od grup newsowych to będziecie mieli swoje zasady. A na razie obowiązuje prawo złych rockersów i koniec.

--
Arni

Data: 2015-06-14 22:02:07
Autor: Yorick
Dnia 14 - 06 - 2015 (niedziela) o godzinie 19:25, ralphik88 napisał(a):

tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś zapyta zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów itp... chyba nie taka idea tego forum jest...

Przepraszam bardzo, ale z tego co widzę, to na stronie Ścigacza są dwie
wyraźnie zaznaczone ikonki. Na jednej jest napisane: "Forum", na drugiej
zaś: "Grupy dyskusyjne".  Jeżeli chcesz dyskutować na forum "Ścigacza", to
dyskutuj, tylko dlaczego w takim razie wysłałeś swego posta na grupę
Usenetową? Nie odróżniasz grupy dyskusyjnej od forum? Czy nie potrafisz
kliknąć we właściwą ikonkę?

--
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2015-06-14 22:18:19
Autor: Arni
W dniu 14.06.2015 o 22:02, Yorick pisze:
[...]

Trafiłeś w samo sedno. Oni tego nie rozróżniają.

--
Arni

Data: 2015-06-14 13:38:23
Autor: akarm
Błotnik tył yamaha dt 125 91-03
W dniu niedziela, 14 czerwca 2015 22:18:20 UTC+2 użytkownik Arni napisał:
Oni tego nie rozróżniają.

Ale nie wszyscy, (teraz posłużę się ich językiem) tylko analfabeci, matoły, barany, niedorozwoje, itp...

Data: 2015-06-15 07:57:34
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "ralphik88" <ralphik88@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:933eb3cab96bc688b4a07bdd1e7d06ac$1grupy.scigacz.pl...

tak się zastanawiam po co to forum jest skoro ktokolwiek się o coś zapyta zostaje wyzwany od analfabetów matołów baranów niedorozwojów itp... chyba nie taka idea tego forum jest...

Hehehe, forum ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2015-06-15 03:52:43
Autor: KJ
B�otnik ty� yamaha dt 125 91-03
W dniu niedziela, 14 czerwca 2015 12:59:45 UTC+2 użytkownik Lewan121033 napisał:
Siemanko , mam takie pytanie . jaki błotnik tylny najlepiej by podszedł do yamahy dt 125 91-03 ???

Oryginalny, po chuj kombinować?

Myślałem nad błotnikiem od yz lecz nie wiem jak by pasował , doradzili byście mi jaki najlepiej zakupić (zapodajcie linkami ) :D ? Pozdrawiam i lewa w górę

Ja pomyślałem o rurze instalacyjnej  fi 150 karbowanej. http://www.sklep.lemar.rzeszow.pl/produkt/systemy-drenarskie/rura-karbowana-50-mm-- bez-otworow.html

Dwa cięcia, jakiś spray, tuzin trytek i jesteś awangardą customizingu na dzielni. KJ

Błotnik tył yamaha dt 125 91-03