B³otniki dla nastolatka

Data: 2011-03-12 22:45:01
Autor: garym
B³otniki dla nastolatka
W dniu 2011-03-12 21:54, dorstoantyspamowo@op.pl pisze:
Jednak jako dobra i postêpowa  ;-) mama nastolatków mam 2 pro¶by: 1. czy
znacie z do¶wiadczenia dobrze chroni±ce plastikowe b³otniki w rozs±dnej
(czyli jak najni¿szej) cenie oraz 2. czy macie sposób na pozbycie siê
b³otnistych prêg na koszulkach/kurtkach/skarpetach (prócz zapierania,
oczywi¶cie)?

Nie napisa³a¶ d jakich kó³ maj± byæ. Je¿eli do 20 calowych to naj³atwiej takie kupiæ w decathlonie.

http://www.decathlon.com.pl/PL/20-quot-decat-junior-20720734/

Niestety wymagaj± one ma³ej przeróbki tak by tylny b³otnik przymocowaæ na jednym koñcu do ramy. Inaczej bêdzie siê telepa³. Ja np. zrobi³em to drucikiem, ale lepsza by³aby jaka¶ blaszka. Oczywi¶cie taki b³otnik ca³kowicie przed b³otem nie ochroni, szczególnie nogawek i skarpet.

W przypadku wiêkszych kó³ wybór jest wiêkszy.

pozdr

Micha³

B³otniki dla nastolatka