[WAW] Blue City

Data: 2010-03-31 20:22:12
Autor: Niewe
[WAW] Blue City
Witam,
czy w BC w Wawie jest gdzie jakoś w miarę bezpiecznie przypiąć rower?
Pozdrawiam

Data: 2010-04-01 03:27:05
Autor: piotrt
Blue City
On 31 Mar, 20:22, Niewe <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> wrote:
Witam,

...ostatnio czytałem - nie pamiętam czy na tej grupie - ktos opisywał
jak mu buchneli rower własnie z Blue City...
co najciekawsze złodziej działał sobie pod okiem kamery monitoringu a
nawet w nią patrzył ... policja jak zwykle bezradna...
stojaki ...kamery... najciemniej pod latarnią....jedyna szansa to
utrudnić zadanie takiemu chętnemu na cudze...

pozdro
Piotr

Data: 2010-04-01 07:48:50
Autor: Menel
[WAW] Blue City
Niewe <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał(a):
Witam,
czy w BC w Wawie jest gdzie jakoś w miarę bezpiecznie przypiąć rower?
Pozdrawiam
wejście od Alej

Data: 2010-04-01 01:40:15
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Blue City
On Apr 1, 8:48 am, "Menel " <mene...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Niewe <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> napisa (a):

> Witam,
> czy w BC w Wawie jest gdzie jako w miar bezpiecznie przypi rower?
> Pozdrawiam

wej cie od Alej

Patrzę, idę, A leją zasłużonych!

Data: 2010-04-01 20:42:53
Autor: Niewe
[WAW] Blue City
Menel pisze:
wejście od Alej

A wjechałem se na parking -1 i przypiąłem do słupka.
Ochrona nie protestowała.

Data: 2010-04-06 09:19:50
Autor: zly
[WAW] Blue City
Dnia Wed, 31 Mar 2010 20:22:12 +0200, Niewe napisał(a):

Witam,
czy w BC w Wawie jest gdzie jakoś w miarę bezpiecznie przypiąć rower?

Od strony Opaczewskiej, przy wejściu jest porządna barierka. --
marcin

[WAW] Blue City