Blue Jasmine [2013]

Data: 2014-02-04 12:16:11
Autor: Skylla
Blue Jasmine [2013]

Chyba najlepsza rola Blanchet jaką widziałem.(...)
Ode mnie 8/10 (choć się wahałem między 7-8). Allen im starszy tym lepsze
filmy (w moim guście) robi. A jak dodaje wątek kryminalny to jest już
rewelacyjnie. :)

Wreszcie zobaczyłem i jestem trochę zawiedziony. O ile zagrany naprawdę dobrze, o tyle sam scenariusz jednak dość słaby. Dialogi pozbawione Allenowskich złotych myśli, akcja przewidywalna i momentami nudnawa.
Samo aktorstwo to trochę za mało.
Tym razem tylko 6/10 i to raczej naciągane, bo mam sentyment, bo muzyka, itp...
S.

Data: 2014-02-04 22:25:20
Autor: Habeck Colibretto
Blue Jasmine [2013]
Dnia 04.02.2014, o godzinie 12.16.11, na pl.rec.film, Skylla napisał(a):

[...]

A widzisz. Ja Allena nie lubię z Allena. Lubię kiedy jest nieallenowski.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Blue Jasmine [2013]