Blue-Ray-owe ripy z neta...

Data: 2010-10-07 21:27:05
Autor: ColgatesBilly
Blue-Ray-owe ripy z neta...
Pierwszy raz sciagnalem cos wielkiego z nettu, 13 GB "Aqarium" w HD.

Nie jest to matroszka (1 plik) a folder z DWOMA sub-folderami.

1. CERTIFICATE ("mniej wazny", 208 bitow)

i ten drugi wielki o nazwie..

2)  BDMV, a w nim znow pare folderow ( Backup, CLIPINF, META, PLAYLIST, STREAM plus 2 pliki:
- index.bdmv
- MovieObject.bdmv

Caly film znajduje sie w folderze STREAM  !!!

NIE WIEM Jak  i CZYM to tloczyc...
(czyzby moj niezawodny CopyToDVD?)

Na razie wiem tylko, ze jak "wrzucic" caly folder BDMV na ekran playera VLC, to mi sie pojawia piekne akwarium.

Co mam wrzucic do tloczenia.

Jakim programem?
Nie chcialbym sie wykosztowac na stratach plytek BR

PzdrKOL

Data: 2010-10-07 22:12:38
Autor: Krzysztof Duchnowski
Blue-Ray-owe ripy z neta...
On 07.10.2010 20:27, ColgatesBilly wrote:
[...]

Mój testowy AVCHD - wrzuciłem wszystko na DVD przy pomocy ImgBurn

***
AVCHD:
BDMV
CERTIFICATE

AVCHD/BDMV:
AUXDATA
BACKUP
BDJO
CLIPINF
index.bdmv
JAR
META
MovieObject.bdmv
PLAYLIST
STREAM

AVCHD/BDMV/AUXDATA:

AVCHD/BDMV/BACKUP:
BDJO
CLIPINF
index.bdmv
MovieObject.bdmv
PLAYLIST

AVCHD/BDMV/BACKUP/BDJO:

AVCHD/BDMV/BACKUP/CLIPINF:
00000.clpi

AVCHD/BDMV/BACKUP/PLAYLIST:
00000.mpls

AVCHD/BDMV/BDJO:

AVCHD/BDMV/CLIPINF:
00000.clpi

AVCHD/BDMV/JAR:

AVCHD/BDMV/META:

AVCHD/BDMV/PLAYLIST:
00000.mpls

AVCHD/BDMV/STREAM:
00000.m2ts

AVCHD/CERTIFICATE:
BACKUP

AVCHD/CERTIFICATE/BACKUP:
***

--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski
lista kompatibilnosci playerów DVD - http://www.videohelp.com/dvdplayers

Data: 2010-10-10 14:20:41
Autor: Tomek GÅ‚owacki
Blue-Ray-owe ripy z neta...
W dniu 2010-10-07 20:27, ColgatesBilly pisze:

Jakim programem?
Nie chcialbym sie wykosztowac na stratach plytek BR

PzdrKOL

ImgBurn. Najlepiej zrób sobie z tego iso do testów i potem wypal iso. Albo od razu na płytę - te podkatalogi to struktura cała BDROMu

Pozdr,
Tomek

Data: 2010-11-02 10:03:05
Autor: Gienek
Blue-Ray-owe ripy z neta...
[...]

To jest chyba zgrana po usuniêciu zabezpieczeñ ca³a p³yta Blu-Ray jak leci. Pliki z filmem masz w katalogu Stream w plikach z rozszerzeniem m2ts. Te pliki odtwarzaj± siê u mnie bez ¿adnego problemu w VLC.

Wrzuæ wszystko jak leci na p³ytê Blu Ray za pomoc± NERO.

Blue-Ray-owe ripy z neta...