Blue-Ray-owe ripy z neta...

Data: 2010-11-02 10:03:05
Autor: Gienek
Blue-Ray-owe ripy z neta...
W dniu 2010-10-07 20:27, ColgatesBilly pisze:
Pierwszy raz sciagnalem cos wielkiego z nettu, 13 GB "Aqarium" w HD.

Nie jest to matroszka (1 plik) a folder z DWOMA sub-folderami.

1. CERTIFICATE ("mniej wazny", 208 bitow)

i ten drugi wielki o nazwie..

2) BDMV, a w nim znow pare folderow ( Backup, CLIPINF, META, PLAYLIST,
STREAM plus 2 pliki:
- index.bdmv
- MovieObject.bdmv

Caly film znajduje sie w folderze STREAM !!!

NIE WIEM Jak i CZYM to tloczyc...
(czyzby moj niezawodny CopyToDVD?)

Na razie wiem tylko, ze jak "wrzucic" caly folder BDMV na ekran playera
VLC, to mi sie pojawia piekne akwarium.

Co mam wrzucic do tloczenia.

Jakim programem?
Nie chcialbym sie wykosztowac na stratach plytek BR

PzdrKOL

To jest chyba zgrana po usunięciu zabezpieczeń cała płyta Blu-Ray jak leci. Pliki z filmem masz w katalogu Stream w plikach z rozszerzeniem m2ts. Te pliki odtwarzają się u mnie bez żadnego problemu w VLC.

Wrzuć wszystko jak leci na płytę Blu Ray za pomocą NERO.

Blue-Ray-owe ripy z neta...