Data: 2016-10-13 00:05:09 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Blue zarowki | |
Dnia Wed, 12 Oct 2016 20:35:24 +0200, J.F. napisał(a):
http://motofocus.pl/nowosci/16246/zarowki-osram-w-technologii-laserowej-ablacji Też się kiedyś nad tym zastanawiałem i wydaje mi się, że np. dla żarówki H4 chyba każdy reflektor musi działać z grubsza tak samo żeby działało mijania/drogowe w sensowny sposób. Ale tam gdzie światła mijania są na jednowłóknowej żarówce chyba może być różnie - w szczególności może być klasyczny reflektor, a może być projektor z soczewką. I tu już chyba światło przechodzące przez bańkę żarówki w określonym miejscu, może być kierowane w różne miejsca na drodze. |
|
Data: 2016-10-13 17:55:26 | |
Autor: J.F. | |
Blue zarowki | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kpv4quw736br.1eg2qtr3uboi8.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 12 Oct 2016 20:35:24 +0200, J.F. napisał(a): http://motofocus.pl/nowosci/16246/zarowki-osram-w-technologii-laserowej-ablacji Swoja droga - moze to faktycznie lepsze zarowki ? Też się kiedyś nad tym zastanawiałem i wydaje mi się, że np. dla żarówki H4 No, cos w tym jest. Faktycznie musi wykorzystywac przeslone w samej zarowce. Ale o o ile pamietam - czesto byla na samym szkle swiatla jakies rozne grubosci, i tez chyba ksztaltowaly wiazke. Ale tam gdzie światła mijania są na jednowłóknowej żarówce chyba może być A tu jak na zlosc - dostepne H4 i H7 ... J. |
|