BlueCash i BRE BANK S.A.

Data: 2009-07-30 21:03:26
Autor: zlotowinfo
BlueCash i BRE BANK S.A.
Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:h4pemm$acv$1news.task.gda.pl...
Oto nowy cennik Bluecash obowiązujący od 1.08:

https://bluecash.pl/wykonaj_przelew/cennik

Wniosek nasuwa się jeden - czyżby BRE BANK S.A. jak zwykle okazało się pazerniejsze niż reszta banków?

zapraszam do wątku na forum mbanku
http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=904909&t=904909&sr=ld&pn=1&cat=0

Data: 2009-07-30 21:54:07
Autor: Valdi.Pavlack
BlueCash i BRE BANK S.A.
"zlotowinfo" news:h4sqpt$ipi$1inews.gazeta.pl

[ciach]

Może Ty dobry człowieku będziesz lepiej zorientowany w temacie niż ja.
Przeczytałem (tak, tak, przyznaję się - pobieżnie he he) dyskusję na forum
i... i może jestem w błędzie ale czy ja dobrze rozumiem, że banki z grupy
BRE w przypadku swoich szybkich przelewów (mTransfer itp.) kasują od firm
które je przyjmują jakieś % od kwoty jaka wpływa na ich konto? Jeżeli tak to
jeszcze jeden kamyczek - pytanie, do ogródka. Jak to wygląda w innych
bankach (np. BZWBK, Nordea, Inteligo) - czy też kasują jakiś procent od
przelewu?

Data: 2009-07-31 00:20:12
Autor: zlotowinfo
BlueCash i BRE BANK S.A.
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h4sskq$vlm$1news.interia.pl...
[...]

mbank ma to w cenniku na stronie, chyba jako jedyny ma dość przejrzyste toip, nie pogmatwane dziesiątkami wariantów kont

nie mam pojęcia jak jest w innych bankach, ale biorąc pod uwagę ceny usługi bluecash to za darmo, w ramach pakietu albo jakiś ryczałt
przy płatności sms dostają ok. 40gr od sms 1,22zł
wg. mnie smsem powinno być 2,44zł, a przelewem 1zł+ możliwość kupowania pakietami, np. http://www.snajper.net/help.php?id=cennik-snajper

BlueCash i BRE BANK S.A.