BlueConnect + router

Data: 2009-07-10 12:00:03
Autor: Romullus
BlueConnect + router
Witam,
czy jestescie w stanie poradzic, szukam routera bezprzewodowego (chodz nie
koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb. Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

Pzdr
R.R

Data: 2009-07-10 12:48:26
Autor: Kot Prezydenta
BlueConnect + router

Uzytkownik "Romullus" <romullus@orange.pl> napisal w wiadomosci news:5uwfjlhqpm5h$.1er7a7wu3lmcs.dlg40tude.net...
[...]

mozesz wyjasnic o co ci chodzi ? bo ja nie bardzo rozumiem jak router bezprzewodowy ma obslugiwac modem HSDPA ...

Data: 2009-07-10 12:54:46
Autor: Romullus
BlueConnect + router
Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:48:26 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

[...]

A no normalnie podpinasz takowy np na pcimpci lub USB konfigurujesz i
dziala. Sa rozne rozniste ale cholera pod Huawei e160 nie umie znalezc i
nie wiem czy zle szukam czy nie ma .

Data: 2009-07-10 13:18:59
Autor: Smok Eustachy
BlueConnect + router
Romullus pisze:
[...]

Jak se zrobisz z blaszaka to obsłuży.

Data: 2009-07-11 18:05:03
Autor: orcio
BlueConnect + router
Smok Eustachy pisze:
Romullus pisze:
[...]

nie musi: http://tiny.pl/hhmtn

orcio

Data: 2009-07-11 00:51:01
Autor: Artur M. Piwko
BlueConnect + router
In the darkest hour on Fri, 10 Jul 2009 12:48:26 +0200,
Kot Prezydenta <cicior@gazeta.pl> screamed:
[...]

Na przykład tak, jak to robi model D100?

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
[ 00:50:38 user up 12130 days, 12:45,  1 user, load average: 0.81, 0.98, 0.27 ]

          I am Hamlet, prince of Borg. Prepare to be... or not to be!

Data: 2009-07-10 13:19:52
Autor: Radosław Sokół
BlueConnect + router
W dniu 10.07.2009 12:00, Romullus pisze:
czy jestescie w stanie poradzic, szukam routera bezprzewodowego (chodz nie
koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb.
Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

A po co? Istniej± przecież routery z wbudowanym interfejsem
HSDPA -- wkładasz tylko kartę, konfigurujesz urz±dzenie i
masz gotowy routing (a raczej NAT) bez konieczno¶ci podł±-
czania zewnętrznego modułu USB.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2009-07-10 14:13:15
Autor: Marrcino
BlueConnect + router
Romullus pisze:
[...]

Jak ostatnio wymieniałem telefon w Play w Germanosie to mieli coś takiego konkretnie do Twojego modemu.

Marrcino

Data: 2009-07-10 14:14:56
Autor: Marrcino
BlueConnect + router

http://sklep.germanos.pl/control/product/~product_id=3400707

Data: 2009-07-11 00:51:42
Autor: Artur M. Piwko
BlueConnect + router
In the darkest hour on Fri, 10 Jul 2009 12:00:03 +0200,
Romullus <romullus@orange.pl> screamed:
czy jestescie w stanie poradzic, szukam routera bezprzewodowego (chodz nie
koniecznie ) ktory ma mozliwosc obsluzenia modemy HUawei e160 - usb. Jakies doswiadczenia sugestie w tym temacie ?

Lekkie NTG, ale: Huawei D100.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
[ 00:51:10 user up 12130 days, 12:46,  1 user, load average: 0.81, 0.98, 0.27 ]

                   I love being me, but I can't recommend it.

Data: 2009-07-11 11:39:00
Autor: Michal Kawecki
BlueConnect + router
Dnia Fri, 10 Jul 2009 12:00:03 +0200, Romullus napisał(a):

[...]

Np. Draytek Vigor 2910.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmień px na pl/

Data: 2009-07-11 18:15:31
Autor: orcio
BlueConnect + router
Romullus pisze:
[...]

Kiedyś poszukałem po necie i znalazłem m.in.:
http://tiny.pl/hhmtn nie koniecznie muszą mieć napis mediatech
najlepiej jak szukasz to zapytanie router with hsdpa
dla Ciebie są 2 nierozwiania albo kopic router z miejscem na kart sim albo z USB obsługującym modem

orcio

BlueConnect + router