[Multibank] Bluecash dalej nadaje

Data: 2011-12-30 13:35:30
Autor: Kamil Jońca
[Multibank] Bluecash dalej nadaje

Właśnie sobie zrolowałem zadłużenie na jednej ze swoich kart. (I
przegrałbym swój zakład sprzed miesiąca :) ) KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"In order to form an immaculate member of a flock

Data: 2011-12-30 12:42:26
Autor: Konfabulator
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

Właśnie sobie zrolowałem zadłużenie na jednej ze swoich kart. (I
przegrałbym swój zakład sprzed miesiąca :) ) KJ

BC wraca do gry? Dla mBanku dalej zablokowane.

Data: 2011-12-30 13:45:33
Autor: Kamil Jońca
"Konfabulator" <wandotroll1.WYTNIJ@gazeta.pl> writes:

kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

Właśnie sobie zrolowałem zadłużenie na jednej ze swoich kart. (I
przegrałbym swój zakład sprzed miesiąca :) ) KJ

BC wraca do gry? Dla mBanku dalej zablokowane.

O ile wiem multibank (jeszcze?) nie zablokował. To jest tylko
potwierdzenie tego faktu.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

Data: 2011-12-30 13:51:10
Autor: xbartx
Dnia Fri, 30 Dec 2011 13:45:33 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

O ile wiem multibank (jeszcze?) nie zablokował. To jest tylko
potwierdzenie tego faktu.

Na grupie chyba większość rolowała w mBanku, więc jak im gdzieś tam się alarm pojawił to w końcu coś z tym zrobili. Może w Mulitbanku jeszcze alarmu brak - także ostrożnie Panie i Panowie ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-30 13:57:42
Autor: MarekZ
[Multibank] Bluecash dalej nadaje
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:871urmrzwy.fsf@alfa.kjonca...

W kolejnym kroku porozwieszasz billboardy? :(

[Multibank] Bluecash dalej nadaje