Bluecash i Eurobank zamiast kk mBanku?

Data: 2011-12-30 14:46:45
Autor: MarekZ
Bluecash i Eurobank zamiast kk mBanku?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jdkf14$c11$3@inews.gazeta.pl...

Tak jakoś dzisiaj wpadłem przez przypadek na stronie Eurobanku na to:

http://www.eurobank.pl/produkty,konta,konto-prestige,95,9.html

"możliwość zwrotu 1% od transakcji bezgotówkowych kartą oraz płatności
internetowych w ramach programu premiowego"

Nie korzystałem niestety jeszcze nigdy z BC ale pamiętam, że do niedawna
było można przy pomocy BC i mtransferu wyciągać kasę z kk i wrzucać na
lokaty. Czy w przypadku eurobanku nie da się wyciągnąć kasy z konta i
otrzymać 1% zwrotu przy pomocy BC - czy coś źle kombinuję? Jeżeli tak to
proszę mnie poprawić. Rzuciłem okiem w archiwum grupy ale nic nie
znalazłem w tym temacie - być może słabo lub źle szukałem.

Wydaje mi się, że taka transakcja w Eurobanku będzie widziana jako zwyczajny przelew, a nie "płatność internetowa", czyli że to nie zadziała.

Data: 2011-12-30 12:57:41
Autor: eisenberg
On 30 Gru, 14:46, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "xbartx" <b...@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci grup

> [...]

> internetowych w ramach programu premiowego"

> Nie korzystałem niestety jeszcze nigdy z BC ale pamiętam, że do niedawna
> było można przy pomocy BC i mtransferu wyci±gać kasę z kk i wrzucać na
> lokaty. Czy w przypadku eurobanku nie da się wyci±gn±ć kasy z konta i
> otrzymać 1% zwrotu przy pomocy BC - czy co¶ Ľle kombinuję? Jeżeli tak to
> proszę mnie poprawić. Rzuciłem okiem w archiwum grupy ale nic nie
> znalazłem w tym temacie - być może słabo lub Ľle szukałem.

Wydaje mi się, że taka transakcja w Eurobanku będzie widziana jako zwyczajny
przelew, a nie "płatno¶ć internetowa", czyli że to nie zadziała..

¬le Ci się wydaje. W Eurobanku przelew przez BC był do końca
paĽdziernika widziany jako "płatno¶ć internetowa" i objęty programem
premiowym "kupujesz - zyskujesz". Potem zablokowane

Data: 2011-12-30 13:48:49
Autor: xbartx
Dnia Fri, 30 Dec 2011 14:46:45 +0100, MarekZ napisał(a):

Wydaje mi się, że taka transakcja w Eurobanku będzie widziana jako
zwyczajny przelew, a nie "płatność internetowa", czyli że to nie
zadziała.

Jak już napisałem: zrozumiałem, że owe "płatności internetowe" to taki eurobankowy mtransfer. Stąd moja ciekawość.

--
xbartx

Bluecash i Eurobank zamiast kk mBanku?