Bluecash nie obsługuje już mBanku?

Data: 2011-07-07 10:42:15
Autor:
Bluecash nie obsługuje już mBanku?
Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku?  :( :( :(

Data: 2011-07-07 05:26:15
Autor: luc
On 7 Lip, 12:42, " " <assem...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku?  :( :( :(

Kiepsko.
Za to Półbank powrócił.

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-07-07 05:27:54
Autor: Blue Media SA
[...]

to tylko chwilowe! mBank wróci ;-)

Data: 2011-07-07 12:50:18
Autor:
Bluecash nie obsługuje już mBanku?
Blue Media SA <bluemedia.video@gmail.com> napisał(a): ^^^^ ^^^^^
to tylko chwilowe! mBank wr=F3ci ;-)

Hehe, podoba mi się nadawca ;-) OK, zatem uzbrajam się w cierpliwość. ;-)

Data: 2011-07-07 12:54:47
Autor: m
Bluecash nie obsługuje już mBanku?
Blue Media SA <bluemedia.video@gmail.com> napisał(a):
to tylko chwilowe! mBank wróci ;-)

dziś, jutro?
Bo muszę zrobić przelew i nie wiem czy mam iść do konkurencji czyli paypala :)

Data: 2011-07-07 13:09:38
Autor:
Bluecash nie obsługuje już mBanku?
Konfabulator <kredycik-i-wio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Można próbować zrobić szybką wpłatę na PayPal mTransferem, a potem zlecić
wypłatę na konto bankowe. Ale znając PayPal to po kilku takich ruchach
zablokują konto do weryfikacji i zażądają dowodów osobistych, pitów i 4
zaświadczeń i kropli krwi do porównań DNA i zablokują kasę na rok...

Widzę limity, więc w użycie PayPala wchodzi w grę tylko w sytuacji awaryjnej.
Rozumiem, że lepiej podać numer swojego konta poza mBankiem, tak? Bardzo tego
pilnują?

Data: 2011-07-07 13:13:16
Autor:
Bluecash nie obsługuje już mBanku?

dziś, jutro?
Bo muszę zrobić przelew i nie wiem czy mam iść do konkurencji czyli paypala :)

Napisali mi, że "prawdopodobny czas przywrócenia mBanku w usłudze BlueCash to
koniec obecnie trwającego tygodnia." A jaką konkurencję (poza PayPalem, który
przecież nie jest realną konkurencją) masz na myśli?

Data: 2011-07-07 13:31:42
Autor: m
  <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

koniec obecnie trwającego tygodnia." A jaką konkurencję (poza PayPalem, który
przecież nie jest realną konkurencją) masz na myśli?

Jest konkurencją, bo można zrobić przelew z kk. Plus, że darmowy. Minus, że
długo to trwa.

Data: 2011-07-07 11:12:04
Autor: M.
  <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku?  :( :( :(

Również to dzisiaj zauważyłem, niestety. mBank zniknał również z tabelki banków obsługiwanych 'przelewy z'. Czy w związku z tym są jeszcze jakiekolwiek inne możliwości na wykonywanie tanich (a jeszcze lepiej - darmowych) przelewów z kart kredytowcych mBanku?

Pozdrawiam wszystkich, M.

Data: 2011-07-07 11:17:59
Autor:
 M. <mumija.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Multi? Nie żebym coś wiedział, ale zgaduję. Bo inne banki tego nie
udostepniają, tak? No to teraz mBankowa karta straci rację bytu...

Data: 2011-07-07 14:01:23
Autor: Waldek

Użytkownik <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv44l7$48u$1inews.gazeta.pl...

No to teraz mBankowa karta straci rację bytu...

To byla "szczegolna" zaleta tejze  - skoro obecnie nie,
to nie widze plusow w stosunku do innych kart obdarzonych np. funkcja CB
a wiec nie wykluczone ze u wielu "mBankowcow"
podzieli los podobny do platnej debetowki  ;P

Data: 2011-07-07 11:44:48
Autor:
Bluecash nie obsługuje już mBanku?
  <assembea@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku?  :( :( :(

Odpowiedź z bluecash:

"uprzejmie informuję, iż w chwili obecnej występuje przerwa modernizacyjna
związana z możliwością realizowania transakcji z mBanku. Niestety nieznany
jest czas ponownego wprowadzenia mBanku do usługi BlueCash."

Data: 2011-07-07 13:05:30
Autor: gregor
W dniu 2011-07-07 12:42, assembea@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku?  :( :( :(

pewnie kazali im placic za przelew 2 zl :)

gregor

Data: 2011-07-07 15:14:01
Autor: neoniusz
W dniu 11-07-07 12:42, assembea@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Poprawcie mnie, jeśli się mylę: Bluecash nie obsługuje już mBanku, a
dokładniej nie można już wykonać przelewu z mBanku?  :( :( :(

"No i po co od razu siac panikę na forum?
  Wystarczy jeden telefon na ich infolinię i natychmiast dowiadujemy się co jest grane. Mi odpowiedział miły gość, że przerwa potrwa prawdopodobnie do końca tygodnia.
  Proponuję więc zakończyć temat."

Bluecash nie obsługuje już mBanku?