Bluecash.pl - ostrzeżenie

Data: 2009-10-06 04:56:11
Autor: tom
Bluecash.pl - ostrzeżenie
ostrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy, nie otrzymasz od nich
żadnej informacji że jest problem z realizacją przelewu, a jak
"łaskawa" Pani z infolinii mówi, do 3 dni roboczych !!! może trwać
przekazanie kwoty

Data: 2009-10-06 05:35:28
Autor: Tomasz [Bubon]
Bluecash.pl - ostrzeżenie
On 6 Paź, 13:56, tom <tm.pe...@gmail.com> wrote:
[...]

Też tak miałem. Przelałem kasę w piątek po 18 (helpdesk już u nich nie
działał) z mBanku do PKO BP.
Przelew zamiast po 5 minutach dotarł w poniedziałek w okolicach
południa.
Okazało się, że w międzyczasie PKOBP zmieniło swój system transakcyjny
i niezbędna była interwencja informatyka.

W ramach rekompensaty dostałem 5 pln na 5 kolejnych przelewów.

Bluecash.pl - ostrzeżenie