Bluecash - saldo gotówkowe

Data: 2011-10-21 09:54:19
Autor: Kamil Jońca
Bluecash - saldo gotówkowe

Czy ktoś mi może powiedzieć co to jest? Bo się chwalą, że wprowadzą to
od poniedziałku, a ja nie wiem czy się mam bać czy nie :)
KJ

Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

Data: 2011-10-21 10:40:37
Autor: MarekZ
Bluecash - saldo gotówkowe
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87zkguok44.fsf@alfa.kjonca...

Czy ktoś mi może powiedzieć co to jest? Bo się chwalą, że wprowadzą to
od poniedziałku, a ja nie wiem czy się mam bać czy nie :)
KJ

Będzie można wpłacić "do nich" środki i je tam przetrzymywać. Nie ma to specjalnego sensu, chyba że chcemy je jakoś z opóźnieniem wysłać przy użyciu ich aplikacji na telefon albo jeśli przewidujemy możliwe problemy z dostępem do rachunku źródłowego później.

Data: 2011-10-21 12:44:50
Autor: zlotowinfo
Bluecash - saldo gotówkowe
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:j7r9c4$2oc$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

wszystko kwestia ile będzie kosztować wplata do nich i ile wyplata
może wszystko bezplatnie ;p

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-10-21 13:04:18
Autor: MarekZ
Bluecash - saldo gotówkowe
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7rif6$c2m$1@inews.gazeta.pl...

wszystko kwestia ile będzie kosztować wplata do nich i ile wyplata
może wszystko bezplatnie ;p

Wpłata to zapewne bezpłatnie, bo przecież każdy by chciał aby inni u niego przetrzymywali swoje środki.

Wypłata to będzie normalny przelew.

Data: 2011-10-21 17:47:52
Autor: mx
Bluecash - saldo gotówkowe
[...]

Czyli, jak w większości banków, bezpłatnie.

Data: 2011-10-21 17:53:28
Autor: MarekZ
Bluecash - saldo gotówkowe
Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7s47c$3h2$1@inews.gazeta.pl...

Wpłata to zapewne bezpłatnie, bo przecież każdy by chciał aby inni u niego przetrzymywali swoje środki.

Wypłata to będzie normalny przelew.

Czyli, jak w większości banków, bezpłatnie.

Nie aż do tego stopnia normalny przelew. :)

Bluecash - saldo gotówkowe