Blueconnect

Data: 2013-10-29 09:25:40
Autor: karol77marchewka
Blueconnect
Kupiłem starter Blueconnect z pakietem danych 2GB na start - korzystam z niego od kilku dni - gdzie i jak można sprawdzić ile zostało mi jeszcze danych z tego pakietu ?

Data: 2013-10-29 18:48:43
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Blueconnect
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
karol77marchewka@gmail.com naskrobał(a):

Kupiłem starter Blueconnect z pakietem danych 2GB na start - korzystam z niego od kilku dni - gdzie i jak można sprawdzić ile zostało mi jeszcze danych z tego pakietu ?

t-mobile.pl i dalej sobie wyklikaj według swojego numeru telefonu. Czyli
zaloguj się do I-boa i sprawdź.
--
....:::WISKOLER:::...
Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz

Blueconnect