Blueconnect i eratandem

Data: 2010-03-14 17:10:57
Autor: dziejek7
Blueconnect i eratandem
Witam,

czy jest możliwe takie ustawienie, że jedna z kart eratandem będzie miała przypisany tylko pakiet blueconnect?

Albo inaczej:
Jedna karta w telefonie (rozmowy + internet)
Druga karta w modemie blueconnet (tylko internet)
Chodzi mi o to, żeby z jednego pakietu blueconnect korzystać w telefonie (sporadycznie) oraz w laptopie.
Ewentualnie może ktoś wie, jak zachowują się karty eratandem przy takim użytkowaniu?

Pozdrawiam
dziejek7

Data: 2010-03-14 18:49:23
Autor: Lukasz
Blueconnect i eratandem
Użytkownik "dziejek7" <dziejek7_USUN@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnj1s0$o4l$1opal.icpnet.pl...
Ewentualnie może ktoś wie, jak zachowują się karty eratandem przy takim użytkowaniu?

działa zawsze ostatnio zalogowana karta ( tzn. ostatnio zalogowana odbiera połączenia) więc sądzę że jeśli będziesz korzystał w laptopie to nie odbierzesz połaczeń w telefonie tylko przychodzące będą lądowały w laptopie

Data: 2010-03-14 22:21:34
Autor: SDD
Blueconnect i eratandem

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:hnj7j9$nvc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak to jest z teoretyzowaniem - cos a la nauki przedmalzenskie w wykonaniu ksiedza.
Spokojnie mozna z jednej karty nawiazac polaczenie GPRS/EDGE/3G a druga bedzie aktywna dla glosowych - uwaga ostatnio sprawdzalem jakies 2 - 3 lata temu - moglo sie pozmieniac

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-03-14 19:16:50
Autor: brum
Blueconnect i eratandem
czy jest możliwe takie ustawienie, że jedna z kart eratandem będzie miała przypisany tylko pakiet blueconnect?

nie

[...]

tak, jak przy kazdym innym
aby zrealizowac to, co opisujesz, potrzebna jest glosowa aktywacja z wlaczonym pakietem bc
sposob uzytkowania poszczegolnych simow zalezy od Ciebie, ale w jednym momencie dziala tylko jedna karta, niezaleznie od uzywanej uslugi

Data: 2010-03-14 19:26:34
Autor: dziejek7
Blueconnect i eratandem

Użytkownik "brum" <brumbrum@onet.eu> napisał w wiadomości news:hnj966$8ll$1news.onet.pl...
[...]

Czyli, że jeżeli mam włączony telefon a w między czasie podłączę modem do laptopa i zacznę serfować po sieci, to nie będę mógł dzownić/odbierać rozmów na telefonie?
Rozmowy będą przychodzić na kartę w modemie?

Data: 2010-03-14 19:43:43
Autor: Arek
Blueconnect i eratandem
Użytkownik "dziejek7" <dziejek7_USUN@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnj9qp$10e7$1opal.icpnet.pl...

[...]

Nie,
ja mam eratandem i jest tak:
- odbierasz rozmowy tylko na jednym telefonie (tym który sie pierwszy zalogował do sieci),
- dzwonić możesz z dowolnego (ale tylko jednego w danej chwili),
- z internetu można korzystać na jednym telefonie (ja to robię na tym, który jest nieaktywny, czyli zalogował się jako drugi), a rozmawiać na drugim (odbierać i dzwonić).

Sprawdzone i działa.

--
Arek

Data: 2010-03-14 19:45:21
Autor: darnok
Blueconnect i eratandem
On 2010-03-14 19:26, dziejek7 wrote:
[...]

To teraz ja odpowiem jako praktyk "nietypowej" konfiguracji kart tandem.
Mialem swego czasu karty tandem z odpalonym czyms w stylu pakietu blueconnect.
I zgodnie z tym co napisane wyzej jesli najpierw miales karte wlozona do telefonu, a potem druga karte wetknales do laptopa to rozmowy spadaly na ta ostatnio zalogowaną.
Ale...
Jesli na tej laptopowej zestawiles polaczenie pakietowe (do internetu) i zasieg sie nie bujał i byl stabilny, a karta sie nie przemieszczala (czyli nie nastepowalo przelogowanie) i uaktywniles telefon (np proba telefonu) jako aktywny to mozna bylo sobie korzystac z obu kart :)
Tzn na telefon mozna bylo wykonywac polaczenia, mozna bylo wykonywac rozmowy, a karta w modemie dzialala sobie tylko pakietowo.
Czyli mialbys prawie to o co ci chodzi.
Prawie, bo zapewne po kilku godzinach karta w modemie mogla by podjac probe location update i tym samym wylogowala by telefon (o czym on nie bylby swiadom i dalej by zasieg pokazywal) wiec nie dochodzily by do niego polaczenia.

Podsumowanie: twoj pomysl jest nierealny, choc mozna sie pobawic i potestowac sobie :)

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Blueconnect i eratandem