Blueconnect z netbookiem

Data: 2009-11-04 14:53:05
Autor: Wincynty
Blueconnect z netbookiem

Użytkownik "Pawel" <listy@prezydent.pl> napisał w wiadomości news:2443409.ol09aj2XodGentoo...
Witam serdecznie

Czy ktoś z Was skorzystał z promocji Ery blueconnect z netbookiem?
Miałem zamiar kupić iplusa, ale Era wyskoczyła ze swoją nową promocją i
chyba pójdę do nich. Dla mnie modem z kartą, a dla żonki będzie netbook.
Chodzi mi głównie o pracę z N130 (i resztą netbooków) - na małe kobiece
dłonie będzie ok? :)
Żeby nie było OT - w Szczecinie i w Koszalinie Era ma zasięg dobry, więc
problemów z internetem nie będzie, ale może ktoś używał tego w okolicach
Drawska Pomorskiego (Przytoń, Ostrowice, etc) - byśmy mieli dostęp do sieci
na urlopie od razu ;)

w okolicach drawska pomorskiego era ma dość kiepski zasięg.... tam najlepiej sprawowała mi się karta plusa

Blueconnect z netbookiem