Bluemchen przypomina swoje największe przeboje...

Data: 2009-09-11 13:32:11
Autor: Tzva Adonai
Bluemchen przypomina swoje największe przeboje...
To były zajebiste nastoletnie czasy, wtedy nawet po piwie miałem
lepszą fazę niż dzisiaj po kokainie... Widzisz boukun, ty powracasz do
PRL, a ja do lat 90tych, choć akurat w twoim przypadku tego typu
sentymentalne powroty do przeszłości są bardziej na miejscu z racji
twojego wieku...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=HM2r2Y3anMw

Data: 2009-09-11 22:38:57
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f9e3d214-3358-48b0-af7d-63e15e363e9e38g2000yqr.googlegroups.com...
[...]

Ale ja i w '90 latach chodziłem po dyskotekach i przedłużałem swoją młodość... Tylko za chiny nic mi sie w tej Blumchen nie podobało... Już lepsza była Sandra http://www.youtube.com/watch?v=5m12OA-BUvE

boukun

Data: 2009-09-11 13:50:53
Autor: Tzva Adonai
Bluemchen przypomina swoje największe przeboje. ..
Już lepsza była Sandra

Sandra podobała się moim rodzicom.. Słuchali jej na magnetofonach
Unitra...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/72/Unitra_grundig.jpg

Data: 2009-09-11 22:51:06
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1722ab49-506a-4402-ab7d-06b3801ebb7aj39g2000yqh.googlegroups.com...
Już lepsza była Sandra

Sandra podobała się moim rodzicom.. Słuchali jej na magnetofonach
Unitra...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/72/Unitra_grundig.jpg

Też takiego miałem swego czasu, nazywał się chyba Kasprzak? Nagrywałem nawet w PRLu na nim listę przebojów trójki po północy, to było ciekawe życie... To był chyba jeden z lepszych jej utworów http://www.youtube.com/watch?v=fS6F42mAcqo&feature=related

boukun

Data: 2009-09-11 14:18:54
Autor: Tzva Adonai
Bluemchen przypomina swoje największe przeboje. ..
chyba jeden z lepszych jej utworów

Wolę "Everlasting love"...

http://www.youtube.com/watch?v=45PCiyVZnWI&translated=1

Sandra jest bardzo podobna do mojej mamy, bardziej nawet niż ty do
Stathama... ;}

Data: 2009-09-11 23:21:58
Autor: VicAbarca
Bluemchen przypomina swoje największe przebo je...
boukun пишет:
 JuĹź
lepsza była Sandra http://www.youtube.com/watch?v=5m12OA-BUvE

Boukun, Sandra to muza lat 80-tych... Ja i Tzva walilismy wtedy w pieluchy. Bluemchen to lata 90-te. I oczywiscie Tzvie sie doskonale komponuje Bluemchen z Metallika :)...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-11 14:25:44
Autor: Tzva Adonai
On 11 Wrz, 23:21, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:

komponuje Bluemchen z Metallika :)...

Człeku, jak jesteś młody i nawalony, to bawisz się nawet przy disco-
polo.. Strasznie nabzdyczony jesteś i nie potrafisz uszanować ludzi
tworzących muzykę, której nie trawisz... Moje podejście do muzyki jest
na tyle liberalne, że naprawdę nie widzę potrzeby poniżania ludzi,
którym do szczęścia wystarcza melodyjna i "wpadająca w ucho" muzyka
popularna...

Data: 2009-09-12 00:09:18
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
Człeku, jak jesteś młody i nawalony, to bawisz się nawet przy disco-
polo..

Widzisz, ja nie dyskredytuje nawet disco-polo. Bo ladunek emocjonalny niesiony przez muzyke jest podobny czy chodzi o "Majteczki w kropeczki" czy "Koncert D-dur na flet" Mercadantego.
Mnie po prostu smieszy twoj wyjatkowy eklektyzm fascynacji muzycznych: Madonna, Britney, Metallica, Sandra :) Swiadczy to o tym, ze niczym z tej dziedziny tak naprawde nie zainteresowales sie na serio, plyniesz tylko z mainstreamem, bo tak jest modnie (i wygodnie).

--
Vic

Data: 2009-09-11 15:16:37
Autor: Tzva Adonai
On 12 Wrz, 00:09, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:

Madonna, Britney, Metallica, Sandra :) Swiadczy to o tym, ze niczym z
tej dziedziny tak naprawde nie zainteresowales sie na serio, plyniesz
tylko z mainstreamem, bo tak jest modnie (i wygodnie).

Jesssu, jak ty pieprzysz... Gdybym wymienił ci nazwy wykonawców,
którzy aktualnie słucham, to założę się, że nie skojarzyłbyś ani
jednej nazwy/nazwiska...

Data: 2009-09-12 00:34:24
Autor: VicAbarca
Bluemchen przypomina swoje największe przebo je...
Tzva Adonai пишет:
 Gdybym wymienił ci nazwy wykonawcĂłw,
którzy aktualnie słucham, to założę się, że nie skojarzyłbyś ani
jednej nazwy/nazwiska...

Bardzo mozliwe, ze nie skojarzylbym jesli dalej trzymasz sie mainstreamu :)
--
Vic

Data: 2009-09-12 00:30:48
Autor: boukun
Bluemchen przypomina swoje n ajwiększe przeboje...

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h8ef67$sui$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun пишет:
 JuĹź
[...]

No popatrz, ten czas tak szybko płynie... A pod koniec lat '80 zadebiutowała Sabrina http://www.youtube.com/watch?v=eiuHdUkuRi0
Dałbym głowę uciąć, że to ten sam czas, jak zresztą Samanty
http://www.youtube.com/watch?v=-WrVrlZ4p4Q&feature=related

Wtedy było się jeszcze przed czym bawić...

boukun

Bluemchen przypomina swoje największe przeboje...