[Windows Mobile] Bluetooth

Data: 2009-11-12 23:00:07
Autor: Nex@pl
[Windows Mobile] Bluetooth
Rafal(sxat) pisze:
pewnie nie ta grupa... ale moze ktos cos wiedziec bedzie...

Mam telefon komorkowy... zwykly SE k700 i on ma fajna funkcje Desktop
Presenter przez Bluetooth zeby moc sterować innym kompterem przy pomocy
telefonu - co dziala latnie i szybko,

Teraz znalazlem sobie zabawke z Windows Mobile 6.0 telefon ma bluetooth ale
nie udostepnia uslugi presetera - via bluetooth, wiem ze trzeba cos
doinstalowac, ale co, czego szukac?, prosze o jakies wskazowki

pozdrawiam
Rf

Google i windows mobile bluetooth presenter...?

[Windows Mobile] Bluetooth