Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach

Data: 2016-11-24 22:15:18
Autor: Irek.N.
Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
Mam pytanie do praktyków.
Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza mnie to, że co chwilę startuje jakiś player i puszcza mi przez łącze muzykę.
Wyłączył bym audio w bluetooth i to załatwiło by temat, ale z drugiej strony chcę czasami coś posłuchać (chociaż by jakiegoś audiobooka).
Podobno to znana przypadłość samsungów, więc liczę że ktoś podpowie co z tym cholerstwem zrobić.
Googlownica nie daje mi sensownych odpowiedzi, pewnie słabo pytam.
Nakierujecie mnie na temat?

I.

Data: 2016-11-24 22:33:07
Autor: 007
Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
Irek.N. w <news:o17l8s$1jrl$1gioia.aioe.org>:

Mam pytanie do praktyków.
[...]
Nakierujecie mnie na temat?

Zmień samochód na kompatybilny z telefonem.

--
'Tom N'

Data: 2016-11-24 22:49:23
Autor: Irek.N.
Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
Zmień samochód na kompatybilny z telefonem.

Bardzo śmieszne :)
A nie prościej ołówki w uszy? To rozwiązuje wszystkie problemy z dźwiękiem ;)

I.

Data: 2016-11-24 23:47:25
Autor: Budzik
Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
Użytkownik Irek.N. tajny@jakis.taki.jest.pl ...

Zmień samochód na kompatybilny z telefonem.

Bardzo śmieszne :)
A nie prościej ołówki w uszy? To rozwiązuje wszystkie problemy z dźwiękiem ;)

W czasach kiedy flagowy samsung kosztuje pewnie z 3kpln a sprawne auto mozna kupić za 2kpln :))))

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2016-11-25 08:15:51
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 listopada 2016 16:40:59 UTC+1 użytkownik Irek.N.. napisał:
> W czasach kiedy flagowy samsung kosztuje pewnie z 3kpln a sprawne auto > mozna kupić za 2kpln :))))
> No, ale sprawne auto za 2k nie będzie miało BT. :(
Radio z bluetooth/zestawem głośnom?wiącym to coś koło 200zł.
Mam takie już w 3 aucie. Super działa z telefonem i nawigacją
http://archiwum.allegro.pl/oferta/radio-samochodowe-renkforce-8006-bluetooth-mp3-usb-i3265163647.html

Data: 2016-11-25 21:38:55
Autor: z
W dniu 2016-11-25 o 17:15, Kris pisze:
[...]

Fajnie ale to nie rozwiązuje problemu bo chciałbym żeby muzyka leciała ze smartfona (radio internetowe np.) i mieć kontrolę nad włączeniem i wyłączaniem "play".

Z ajfonami jest lepiej niż z androidem?

Data: 2016-11-25 13:13:18
Autor: Kris
W dniu piątek, 25 listopada 2016 21:38:58 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Fajnie ale to nie rozwiązuje problemu bo chciałbym żeby muzyka leciała ze smartfona (radio internetowe np.) i mieć kontrolę nad włączeniem i wyłączaniem "play".
Jeśli dobrze zrozumiałem twoje wymagania to dokładnie tak jest .Ten model rad?a mam już od lat- auto wymieniam ale radio zostawiam dla tej funkcjonalności właśn?e.

Nie lubie za logo płacić wiec nigdy ajfona nie miałem

Data: 2016-11-26 09:32:13
Autor: z
W dniu 2016-11-25 o 22:13, Kris pisze:
Jeśli dobrze zrozumiałem twoje wymagania to dokładnie tak jest .Ten model rad?a mam już od lat- auto wymieniam ale radio zostawiam dla tej funkcjonalności właśn?e.

Czy po wyjściu z samochodu (zgubieniu zasięgu odbiornika BT) telefon usiłuje dalej grać na głośniku? I nie ma opisywanego tu samowolnego odtwarzania?

Nie lubie za logo płacić wiec nigdy ajfona nie miałem

Dramatyzujesz :-) Używany ajfon za 300-500 zł jest tak samo dobry/zły jak przepłacony flagowiec np. Samsunga. Rynek urzeczywistnił wartość.
Nie kupuję nowych telefonów bo to głupota jest :-)

Data: 2016-11-25 11:44:19
Autor: Marek
On Thu, 24 Nov 2016 22:15:18 +0100, "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl> wrote:
Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza mnie to, że co chwilę startuje jakiś player i puszcza mi przez łącze
 muzykę.

Nic z tym łatwo nie zrobisz, ktetyństwo programistów. Ja nagrałem plik z ciszą który jest pidrzucony odtwarzaczowi. W tym.momencie przyszedł mi do głowy pomysł by przechwycić broadcast play ale nie jestem pewien czy to zadziała.  Być może w sklepie play są aplikacje przechwytujace top zdarzenie tak aby odtwarzacz nie reagował.

--
Marek

Data: 2016-11-25 12:03:04
Autor: radekp@konto.pl
Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
Thu, 24 Nov 2016 22:15:18 +0100, w <o17l8s$1jrl$1@gioia.aioe.org>, "Irek.N."
<tajny@jakis.taki.jest.pl> napisał(-a):

Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza mnie

Było kupić jakiś normalny telefon z czystym andkiem, a nie zaśmieconego
samsunga :)

Data: 2016-11-25 13:56:42
Autor: z
W dniu 2016-11-25 o 12:03, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Mam też cyanonoda (czy jakoś tak) na galaxyS2)
Słucham radia internetowego (przeważnie)

O ile po odłączeniu słuchawek na kablu granie się zatrzymuje to po utracie zasięgu słuchawek/zestawu BT telefon włącza odtwarzanie na głośniku.
Nie chciałbym aby mi to robił. Tak samo zachowuje się tablet della ze starszym androidem.
Jak żyć? :-)

Data: 2016-11-28 08:05:52
Autor: Miroo
W dniu 2016-11-24 o 22:15, Irek.N. pisze:
[...]

Nie wiem jak w samsungach, ale u mnie w ustawieniach BT w konfiguracji sparowanego urządzenia można odptaszkować "dźwięk multimediów" i wtedy się player nie włącza.
Zostawiam włączone "dźwięk telefonu" i "udostępnianie kontaktów" i wtedy radio samochodu działa jako zestaw głośnomówiący.

Pozdrawiam

Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach