Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach

Data: 2016-11-25 11:44:19
Autor: Marek
Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
On Thu, 24 Nov 2016 22:15:18 +0100, "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl> wrote:
Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza mnie to, że co chwilę startuje jakiś player i puszcza mi przez łącze
 muzykę.

Nic z tym łatwo nie zrobisz, ktetyństwo programistów. Ja nagrałem plik z ciszą który jest pidrzucony odtwarzaczowi. W tym.momencie przyszedł mi do głowy pomysł by przechwycić broadcast play ale nie jestem pewien czy to zadziała.  Być może w sklepie play są aplikacje przechwytujace top zdarzenie tak aby odtwarzacz nie reagował.

--
Marek

Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach