Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach

Data: 2016-11-28 08:05:52
Autor: Miroo
Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach
W dniu 2016-11-24 o 22:15, Irek.N. pisze:
Mam pytanie do praktyków.
Podłączyłem samsunga z androidem do systemu w samochodzie i wkurza mnie
to, że co chwilę startuje jakiś player i puszcza mi przez łącze muzykę.
Wyłączył bym audio w bluetooth i to załatwiło by temat, ale z drugiej
strony chcę czasami coś posłuchać (chociaż by jakiegoś audiobooka).
Podobno to znana przypadłość samsungów, więc liczę że ktoś podpowie co z
tym cholerstwem zrobić.
Googlownica nie daje mi sensownych odpowiedzi, pewnie słabo pytam.
Nakierujecie mnie na temat?

I.

Nie wiem jak w samsungach, ale u mnie w ustawieniach BT w konfiguracji sparowanego urządzenia można odptaszkować "dźwięk multimediów" i wtedy się player nie włącza.
Zostawiam włączone "dźwięk telefonu" i "udostępnianie kontaktów" i wtedy radio samochodu działa jako zestaw głośnomówiący.

Pozdrawiam

Bluetooth i autoodtwarzanie w samsungach