Bluetooth i dwa telefony

Data: 2011-06-28 19:44:25
Autor: Rycerz
Bluetooth i dwa telefony
Witam, potrzebuję rady: podobno istnieje sposób żeby sparować ze sobą dwa
telefony i odbierać z nich połączenia na jednej słuchawce bluetooth (wiem są
słuchawki które mają możliwość połączenia z dwoma telefonami-teoretycznie taką
mam), druga część problemu to: czy ktoś wie jak sparować Jabre Street (ST3030) z
dwoma telefonami jednocześnie bo mnie łączy się albo z jednym albo z drugim,
tylko przy wyłączeniu bluetooth w pierwszym telefonie drugi znajduje słuchawkę
bez parowania.

Data: 2011-06-28 22:01:59
Autor: boxfish
Bluetooth i dwa telefony
W dniu 2011-06-28 19:44, Rycerz pisze:
Witam, potrzebuję rady: podobno istnieje sposób żeby sparować ze sobą dwa
telefony i odbierać z nich połączenia na jednej słuchawce bluetooth

podobno, tylko podobno

> [...]
dwoma telefonami jednocześnie bo mnie łączy się albo z jednym albo z drugim,

jesteś tego pewien że ta Jabra pracuje na dwóch połączeniach ? ? ?

Data: 2011-06-29 22:54:43
Autor: Jacek
Bluetooth i dwa telefony
Użytkownik "Rycerz" <mactracWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:30ad.00000032.4e0a12f9newsgate.onet.pl...
[...]

są, niektóre nokie, jabry, plantronics. funkcja nazywa sie multipoint

mam), druga część problemu to: czy ktoś wie jak sparować Jabre Street (ST3030) z
dwoma telefonami jednocześnie bo mnie łączy się albo z jednym albo z drugim,

ta słuchawka połączy sie nawet z 10 telefonami, tylko nigdy jednocześnie.

Jacek

Bluetooth i dwa telefony