Bluetooth, słuchawka, nawigacja, telefon

Data: 2011-04-14 14:38:23
Autor: Hinek
Bluetooth, słuchawka, nawigacja, telefon
A w jaki sposób ma działać mikrofon w tej słuchawce?
Masz az tak luzny kask?
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-04-15 06:53:25
Autor: Damork
Bluetooth, słuchawka, nawigacja, telefon
Na mównicę wtargnął "Hinek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

A w jaki sposób ma działać mikrofon w tej słuchawce?
Masz az tak luzny kask?

Miałem Airoha Miro w którym miejsca przy uszach było tyle, że spokojnie
mieścił się zwykły krótki BH-101 Nokii. Wystarczyło w telefonie ustawić że
przy podłączonym zestawie ma automatycznie odbierać rozmowy i nic nie było
trzeba naciskać, sprawdzałem w kasku i bez, rozmówcy nie odnotowywali
różnicy w słyszalności, więc mikrofon dawał radę. Kask niestety dość szybko
straciłem i nie zdążyłem przetestować jak przy normalnych prędkościach to
działa, BH-101 do Nolana już nie wchodzi, zwykły słuchawkowy z mikrofonem
na kablu używać się nie da, rozmówca słyszy głównie wiatr.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Bluetooth, słuchawka, nawigacja, telefon