Bluetooth w Xperia X8

Data: 2016-01-06 12:36:21
Autor: Jacek Maciejewski
Bluetooth w Xperia X8
Zawzi±łem się i postanowiłem uruchomić komunikację BT między moj± star±
Xperi± a desktopem. Z kompa na telefon mogę przesyłać pliki ale z
telefonu na komp ni cholery. Wybieram album>zdjęcie>wy¶lijBT>wybierz urz±dzenie(mój komp) i po chwili
mam komunikat:
Wysyłanie pliku do urz±dzenia (mój komp)
i po kolejnej chwili:
Udostępnianie Bluetooth: plik blabla.jpg nie został wysłany
No i gdzie to kopn±ć żeby zadziałało?

PS. Żeby było ¶mieszniej, kiedy wł±czyłem na telefonie odtwarzanie pliku
muzycznego, ze zdumieniem usłyszałem go z gło¶ników kompa, choć wcale o
to nie prosiłem :)
--
Jacek
Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

Data: 2016-01-06 23:37:24
Autor: Animka
Bluetooth w Xperia X8
Zawziąłem się i postanowiłem uruchomić komunikację BT między moją starą
Xperią a desktopem. Z kompa na telefon mogę przesyłać pliki ale z
telefonu na komp ni cholery.
Wybieram album>zdjęcie>wyślijBT>wybierz urządzenie(mój komp) i po chwili
mam komunikat:
Wysyłanie pliku do urządzenia (mój komp)
i po kolejnej chwili:
Udostępnianie Bluetooth: plik blabla.jpg nie został wysłany
No i gdzie to kopnąć żeby zadziałało?

Dodałeś porty "com" w ustawieniach bluetooth? ( z ikony na pasku można otworzyć ustawienia).
W Panelu sterowania/Menadżer urządzeń/Karty sieciowe powinieneś mieć (ja tak mam): Urządzenie bluetooth (Protokół TDI RFCOMM.
Rozumiem, ze telefon masz dodany w  aplecie UrzÄ…dzenia i Drukarki.

--
animka

Bluetooth w Xperia X8