Bluray3D na komputerze

Data: 2011-06-30 11:18:53
Autor: Ghost
Bluray3D na komputerze

Użytkownik "J.L." <jltw@op.pl> napisał w wiadomości news:iuhbrs$1u4j$1opal.icpnet.pl...
Piszę tutaj, bo nie znalazłem forum o filmach odtwarzanych na komputerze.
Czy ktoś ma okulary 3D Vision(Nvidii) i oglądał film 3D -bluray?
Ja mam taki zestaw i odtwarzać nie mogę!?
3D Vision,
GF-GTS450
Monitor LG-W2363D
najnowsze sterowniki
i trialowy PowerDVD11(CyberLinka)
Według specyfikacji Nvidii taki zestaw powinien umożliwiać oglądanie
na komputerze filmów bluray3D. U mnie nie działa, w PowerDVD
wyskakuje jakiś komunikat i poawia się kursor na czarnym ekranie!?

Windows 7?

Data: 2011-06-30 12:31:03
Autor: J.L.
Bluray3D na komputerze

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:iuhfk5$8l7$1mx1.internetia.pl...

[...]

  Vista 64bit.
 A ten komunikat to:
""Your 3D hardware only supports the viewing of 3D movies in full screen mode.
Would you like to enter full screen mode now?
In full screen 3D mode,some functions are temporarily disabled."
Ten W2363 ma natywną 1920 x 1080.
Ja w Panelu sterowania Nvidii mam ustawione: HD,SD-1080p, 1920 x 1080_32bit_60Hz
bo jak przełączę na PC-1920 x 1080_120Hz to obraz na tym moim LG się mocno psuje !?
   J.

Data: 2011-06-30 12:55:44
Autor: Yogi\(n\)
Bluray3D na komputerze
Użytkownik "J.L." <jltw@op.pl> napisał w wiadomości news:iuhj94$25lh$1opal.icpnet.pl...

""Your 3D hardware only supports the viewing of 3D movies in full screen mode.
Would you like to enter full screen mode now?
In full screen 3D mode,some functions are temporarily disabled."

Czestotliwość nie ma tu znaczenia, ale przejście w full screen mode zapewnie pomogłoby.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-06-30 13:02:15
Autor: Ghost
Bluray3D na komputerze

[...]

A gry w trybie 3d dzialaja? Bo u mnie (ale win7) bez problemu, filmow nie probowalem.

Data: 2011-06-30 13:44:02
Autor: J.L.
Bluray3D na komputerze

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:iuhlm0$kck$1mx1.internetia.pl...

[...]

No własnie! Działają, ale też mam wątpliwości bo spada jakby rozdzielczośc (małe napisy trudno przeczytać)
nie wiem czy to normalne i czy ten mój LG nie jest jakiś felerny!?
     J.

Data: 2011-06-30 17:12:43
Autor: Ghost
Bluray3D na komputerze

Użytkownik "J.L." <jltw@op.pl> napisał w wiadomości news:iuhnia$2a46$1opal.icpnet.pl...

[...]

Wydajnosc w 3d w sposob naturalny spada.

Bluray3D na komputerze