Bluzg na Jaruzela

Data: 2018-12-13 18:05:53
Autor: u2
Bluzg na Jaruzela
ano:)))))))))))))))

https://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo

Przebrzydła szumowino, pachołku moskiewski,
Ty farbowana świnio, marszałku kurewski,
Chamie zbuntowany, zatęchła sklerozo,
Gnoju zasmarkany, ty zdrajco ZOMOZO.

Gnido zarzygana, jadowita mendo,
Ty kukło gówniana, kacapski przybłędo.
Tchórzu zafajdany, ropiejący strupie,
Padalcu rozdeptany, ty wrzodzie na dupie.

Ty diabelskie łajno, ty głupi żołdaku,
Ty kurwo sprzedajna, ty rusku zupaku,
Wypierdku Breżniewa, ty ślepy pedale,
Kurduplu tępogłowy, ty głupi bęcwale

Ty skunksie śmierdzący, pluskwo zasuszona,
Wrzodzie ropiejący, ty małpo zielona,
Ty strachu na wróble, zboczony sadysto,
Judaszu za ruble, tępawy marksisto.

Ty pało gumowa, wredny okupancie,
Zakało narodowa, złamany palancie,
Cuchnący śmierdzielu, pełzająca glisto,
Ponury skurwielu, czerwony faszysto.

Ty sługo kremlowy, lokaju sowiecki,
Ty zbóju parszywy, pomiocie radziecki,
Ty mówco obłąkany, nadęty bufonie,
  Za naród sprzedany piekło cię pochłonie.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-14 10:29:24
Autor: Pisiorowy Escobar
Bluzg na Jaruzela
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

poziom typowo pisowski

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-14 04:23:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bluzg na Jaruzela
W dniu piątek, 14 grudnia 2018 11:39:33 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> poziom typowo pisowski

ano:)))))))))))))

Chyba u2 masz zwidy, bo niczego takiego nie pisałem!!!
Wręcz odwrotnie, wiem co to jest jaruzel i podzielam zdanie anonimowego autora
bluzgu, który uważam za klasykę gatunku.

Gdybym tak ganił "pisowski poziom", to przy okazji oberwało by się nieco również
PO-wskiemu, bo to w sporej mierze jedna granda styropianowych solidaruchów.

Natomiast zastanawia mnie, jak to prokurator w/w jaruzela stał się wysokim
funkcyjnym w klubie parlamentarnym rządzącym aktualnie III RP, deklarującym
publicznie antykomunizm, dekomunizację i wszystko inne coś koło tego. Na Twoim
miejscu miałbym powód do zmartwień, czy coś tu nie halo! To by było na tyle.

Data: 2018-12-15 01:54:43
Autor: u2
Bluzg na Jaruzela
W dniu 14.12.2018 o 13:23, kupa pisze:

Chyba u2 masz zwidy, bo niczego takiego nie pisałem!!!

te kupa, ty robiłeś w pieluchy kupy za Jeruzela:)

Data: 2018-12-15 12:12:18
Autor: Wiesiaczek
Bluzg na Jaruzela
W dniu 14.12.2018 o 13:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

No, to znalazł się miłośnik poezji wysokich lotów.
Z pewnością masz w swojej bibliotece również "Bajkę o Królewnie Pizdolonie" oraz "Wesele kurwy Mańki" :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-12-15 05:42:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bluzg na Jaruzela
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 12:12:19 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]

Z pewnością masz w swojej bibliotece również "Bajkę o Królewnie Pizdolonie" oraz "Wesele kurwy Mańki" :)

Głodnemu chleb na myśli...
Ale dzisiaj mam dzień miłosierdzia dla wszelkich Trybunów ludowych i Wiesiaczków, więc pisząc fonetycznie moovish i mash:
http://forum.gazeta.pl/forum/w,49353,82942867,82942867,Dozwolone_od_lat_21.html

Data: 2018-12-15 20:07:54
Autor: Wiesiaczek
Bluzg na Jaruzela
W dniu 15.12.2018 o 14:42, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Od razu wiedziałem, że trafiłem na konesera - miłośnika poezji erotycznej.

Data: 2018-12-15 15:01:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Bluzg na Jaruzela
W dniu sobota, 15 grudnia 2018 20:07:55 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:

> [...]
> Od razu wiedziałem, że trafiłem na konesera - miłośnika poezji erotycznej.

Wydawcę, Wiesiaczku! Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz edycję cyfrową z 2014 r. za darmo w gustownym PDF-ie.

Data: 2018-12-16 08:03:45
Autor: Wiesiaczek
Bluzg na Jaruzela
W dniu 16.12.2018 o 00:01, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Wyrosłem już z tego, nie będę szukał.

Data: 2018-12-15 21:19:07
Autor: andal
Bluzg na Jaruzela

napisał:

> [...]

Wiesiaczków, więc pisząc fonetycznie moovish i mash:
http://forum.gazeta.pl/forum/w,
49353,82942867,82942867,Dozwolone_od_lat_21.html

no jeszcze troche i ta karma cie wykonczy

ale chyba cie nie stac na koko

Data: 2018-12-14 14:40:03
Autor: Stokrotka
Bluzg na Jaruzela

[...]

Może niedokładnie czytałam, ale nie doczytałam się, że to na Jaruzela.
A może na Wałęsę, albo na jakiegoś świętego?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-12-14 06:22:00
Autor: japanizer
Bluzg na Jaruzela
On Friday, December 14, 2018 at 10:40:14 PM UTC+9, Stokrotka wrote:
> [...]

Może niedokładnie czytałam, ale nie doczytałam się, że to na Jaruzela.
A może na Wałęsę, albo na jakiegoś świętego?

Słuszna uwaga. Za to w tekście jest coś o kurduplu...

Data: 2018-12-14 17:31:56
Autor: Pajdak
Bluzg na Jaruzela
szumowina i pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

https://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo

Takis odważny? Trzeba było to zacytować kiedy Jaruzel jeszcze żył.

--
Pajdak

Bluzg na Jaruzela