B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?

Data: 2014-05-28 21:41:25
Autor: anacron
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?
W dniu 28.05.2014 20:30, Leszek Kowalski pisze:
Dzi¶ spotka³a mnie nietypowa i w sumie niemi³a sytuacja.
Jad±c drog± krajow± mija³em jeden z tych nowych fotoradarów w ¿ó³tej
obudowie z antenk±. Prêdko¶æ podczas mijania fotoradaru by³a prawid³owa,
bo wynosi³a 54-55km/h (wg GPS-a który by³ uruchomiony i rejestrowa³
trasê), przy dopuszczalnych 50 km/h. Zaskoczy³ mnie b³ysk lampy w
momencie mijania skrzynki, tak jakby zrobiono mi zdjêcie.

Standard.

--
anacron

Data: 2014-05-28 22:03:52
Autor: J.F
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?
U¿ytkownik "anacron"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Gdzie standard ?
Jeszcze mi zaden nie blysnal jak pilnowalem zeby nie przekroczyc o wiecej niz 10 ..

J.

Data: 2014-05-29 03:14:06
Autor: anacron
W dniu 28.05.2014 22:03, J.F pisze:
[...]

A mi kilka.

--
anacron

Data: 2014-05-29 21:54:49
Autor: J.F
[...]

Licznik ma za duzy blad, czy kijanka wyzwala w FR zle instynkty ? :-)

J.

Data: 2014-05-29 18:28:28
Autor: Leszek Kowalski
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?

U¿ytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:53863be7$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierwszy raz siê z tym spotka³em, wiêc nie wiem czy taki standard...

Leszek Kowalski

B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?