B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?

Data: 2014-05-28 22:00:10
Autor: Czes³aw Wi¶niak
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?
Dzi¶ spotka³a mnie nietypowa i w sumie niemi³a sytuacja.
Zaskoczy³ mnie b³ysk lampy w momencie mijania skrzynki, tak jakby zrobiono mi zdjêcie.

Spytaj sie niejakiego Myjka, on ma w tym doswiadczenie :)

B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?