B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?

Data: 2014-05-29 09:37:45
Autor: Franc
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?
Dnia Wed, 28 May 2014 20:30:52 +0200, Leszek Kowalski napisa³(a):

Zastanawiam jak siê broniæ w przypadku otrzymania pisma od ITD. Zdjêcia pewnie nie bêdzie, a ¶lad trasy z Automapy niewiele da, bo tam chyba nie ma daty (mo¿na jedynie odtworzyæ trasê i prêdko¶æ w danym miejscu).

Nie robiæ nic dopóki nie przyjdzie pismo. S±dzê jednak, ¿e nie przyjdzie.

--
Franc

Data: 2014-05-29 18:27:00
Autor: Leszek Kowalski
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?

U¿ytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:xbedpxjmz356.p8zyokt13y4z$.dlg40tude.net...
[...]

Pasy zapiête by³y i przez komórkê nikt nie gada³.
Dodatkowo jecha³em z pasa¿erem, który mo¿e byæ ¶wiadkiem.

Mam nadziejê i¿ ¿adne pismo nie przyjdzie, bo nie mam zamiaru udowadniaæ, ¿e nie jestem wielb³±dem trac±c przy tym czas na pisanie pism i kasê na znaczki pocztowe....

Leszek Kowalski

Data: 2014-05-30 10:19:49
Autor: Franc
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?
Dnia Thu, 29 May 2014 18:27:00 +0200, Leszek Kowalski napisa³(a):

Nie robiæ nic dopóki nie przyjdzie pismo.
S±dzê jednak, ¿e nie przyjdzie.

Pasy zapiête by³y i przez komórkê nikt nie gada³.
Dodatkowo jecha³em z pasa¿erem, który mo¿e byæ ¶wiadkiem.
S³ysza³em, ¿e czasami strzelaj± foty ka¿demy kto przeje¼dza - a nó¿-widelec
kto¶ w³a¶nie jad³/pi³/gada³ prze koma/pasy nie zapiête mia³. Kierowcê mo¿na
¶cigaæ na ró¿ne sposoby :-)

Mam nadziejê i¿ ¿adne pismo nie przyjdzie, bo nie mam zamiaru udowadniaæ, ¿e nie jestem wielb³±dem trac±c przy tym czas na pisanie pism i kasê na znaczki pocztowe....
Tego te¿ i ¿yczê! :-)

--
Franc

Data: 2014-05-30 22:40:53
Autor: Leszek Kowalski
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?

U¿ytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6q83duvurnf.xv8kb3npgsiq$.dlg40tude.net...
[...]

Te¿ o tym s³ysza³em, ale dla mnie to raczej urban legend. Zdjêæ z przekroczeñ jest sporo, wiêc maj± siê czym zajmowaæ.
A tak BTW, to w prywatnym aucie nie mo¿na je¶c/piæ podczas jazdy?

Leszek Kowalski

Data: 2014-05-31 01:04:08
Autor: mk4
On 2014-05-30 10:19, Franc wrote:
[...]

A to jesc i pic nie mozna?

Jakas zmiana mi umknela?

--
mk4

B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?