B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?

Data: 2014-05-31 21:23:11
Autor: Artur Miller
B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?
W dniu 2014-05-28 20:30, Leszek Kowalski pisze:
Dzi¶ spotka³a mnie nietypowa i w sumie niemi³a sytuacja.
Jad±c drog± krajow± mija³em jeden z tych nowych fotoradarów w ¿ó³tej
obudowie z antenk±. Prêdko¶æ podczas mijania fotoradaru by³a prawid³owa,
bo wynosi³a 54-55km/h (wg GPS-a który by³ uruchomiony i rejestrowa³
trasê), przy dopuszczalnych 50 km/h. Zaskoczy³ mnie b³ysk lampy w
momencie mijania skrzynki, tak jakby zrobiono mi zdjêcie.

Czy kto¶ spotka³ siê z podobnym przypadkiem? Mo¿e to jaki¶ b³±d, lub
rutynowe dzia³anie (pasy, komórka); albo w drug± stronê (droga
2-kierunkowa, po 2 pasy w ka¿d± stronê) jecha³ szybko jaki¶ pojazd i to
jemu mia³o byæ wykonane zdjêcie, a ja oberwa³em przypadkiem?

Zastanawiam jak siê broniæ w przypadku otrzymania pisma od ITD. Zdjêcia
pewnie nie bêdzie, a ¶lad trasy z Automapy niewiele da, bo tam chyba nie
ma daty (mo¿na jedynie odtworzyæ trasê i prêdko¶æ w danym miejscu).

mia³em tak 2 razy. przy 40/40. nic nie przysz³o, a pasów nie mia³em zapiêtych :)

@

B³ysk z fotoradaru przy prawid³owej prêdko¶ci - WTF ?!?