Błyskanie światłem drogowym

Data: 2013-05-15 19:05:35
Autor: maverik
Błyskanie światłem drogowym

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.psp.1368607817news.chmurka.net...
Cześć,

Cross z psp i prm. Pytanie dotyczy PoRD.

1. Czy jadąc motocyklem w korku (przeciskając się między samochodami)
legalne jest zwiększenie swojej widoczności przez błyskanie światłem
drogowym?

2. Czy legalny jest montaż i używanie urządzenia, które po wciśnięciu
przycisku będzie błyskało tym światłem za motocyklistę?

Nie jesteś lepszy od innych uczestników ruchu, i jeśli ktos nie zjechał to jest Twój problem nie jego. I dziś nie ma takich problemów więc to kombinowanie pod górkę

Data: 2013-05-16 09:09:45
Autor: Adam Wysocki
In pl.soc.prawo maverik <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:

Nie jesteś lepszy od innych uczestników ruchu, i jeśli ktos nie zjechał to jest Twój problem nie jego.

Również nie o to pytałem...

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Data: 2013-05-16 17:27:49
Autor: maverik

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.psp.1368695385news.chmurka.net...
In pl.soc.prawo maverik <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:

Nie jesteś lepszy od innych uczestników ruchu, i jeśli ktos nie zjechał
to jest Twój problem nie jego.

Również nie o to pytałem...

a prawo jazdy dostałeś pod choinkę czy zdałeś

Data: 2013-05-17 07:02:07
Autor: Adam Wysocki
In pl.rec.motocykle maverik <biuro_aerograf@o2.pl> wrote:

Nie jesteś lepszy od innych uczestników ruchu, i jeśli ktos nie zjechał
to jest Twój problem nie jego.

Również nie o to pytałem...

a prawo jazdy dostałeś pod choinkę czy zdałeś

Kupiłem.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-05-17 18:50:46
Autor: maverik
Błyskanie światłem drogowym

Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości

Kupiłem.

bo jak czytam takie pytania, te lewa w górę to już mnie od lat śmieszą, teraz dla takich jest prawa z otwartej

Data: 2013-05-20 07:09:34
Autor: Adam Wysocki
[...]

To sobie otwórz - w innym wątku.