"Blyskawiczne" zamykanie Meritum

Data: 2013-02-15 13:03:55
Autor: neoniusz
"Blyskawiczne" zamykanie Meritum
Zlozylem w tamtym tygodniu wniosek o "Zamkniecie wszystkich produktĂłw" w Meritum. Zrobilem to przez ich cudowny system transakcyjny, gdyz udostepnili wspanialomyslnie taki sposob. Dodalem tam, ze wyrazam sprzeciw wobec zmian w regulaminie i zamykam bez okresu wypowiedzenia. Wniosek wisial tydzien, dopiero dzisiaj jest "zrealizowany". Konto owszem zniknelo, ale dalej wisi karta i co lepsze jest aktywna a jako "Nr rach. karty" jest podany ten numer zamknietego rachunku. Super.

Data: 2013-02-15 05:39:14
Autor: ls
"Blyskawiczne" zamykanie Meritum
W dniu piątek, 15 lutego 2013 13:03:55 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
Zlozylem w tamtym tygodniu wniosek o "Zamkniecie wszystkich produktów" w Meritum. Zrobilem to przez ich cudowny system transakcyjny, gdyz udostepnili wspanialomyslnie taki sposob. Dodalem tam, ze wyrazam sprzeciw wobec zmian w regulaminie i zamykam bez okresu wypowiedzenia. Wniosek wisial tydzien, dopiero dzisiaj jest "zrealizowany". Konto owszem zniknelo, ale dalej wisi karta i co lepsze jest aktywna a jako "Nr rach. karty" jest podany ten numer zamknietego rachunku. Super.

To i tak Cie szybko obsluzyli: ja 2 tyg. temu tez zlozylem wiosek w systemie transakcyjnym o zamkniecie konta. Konto nadal jest, a ja dostalem wiadomosc, ze maja miesiac czasu.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-02-15 17:33:03
Autor: neoniusz
On 15.02.2013 14:39, ls wrote:
To i tak Cie szybko obsluzyli: ja 2 tyg. temu tez zlozylem wiosek w systemie transakcyjnym o zamkniecie konta. Konto nadal jest, a ja dostalem wiadomosc, ze maja miesiac czasu.

A pisales, ze wypowiadasz w zwiazku ze zmianami w regulaminie?
Teraz zadzwonilem i poinformowano mnie, ze rzeczywiscie z dniem wczorajszym umowy sa rozwiazane a karta pojawia sie dlatego, ze maja wolna synchronizacje danych. LOL. Mila pani zastrzegla przy okazji dla mnie te karte jakby synchronizacja miala jeszcze dluzej potrwac...

Data: 2013-02-17 23:39:21
Autor: ls
W dniu piątek, 15 lutego 2013 17:33:03 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
On 15.02.2013 14:39, ls wrote:

> [...]

Teraz zadzwonilem i poinformowano mnie, ze rzeczywiscie z dniem wczorajszym umowy sa rozwiazane a karta pojawia sie dlatego, ze maja wolna synchronizacje danych. LOL. Mila pani zastrzegla przy okazji dla mnie te karte jakby synchronizacja miala jeszcze dluzej potrwac...

No wlasnie nie napisalem - pewnie tu lezy problem.
Ale trudno - cza ten miesiac poczekac

--
pozdr.
ls

Data: 2013-02-15 06:47:55
Autor: eisenberg
"Blyskawiczne" zamykanie Meritum
W dniu piątek, 15 lutego 2013 13:03:55 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
/.../
Konto owszem zniknelo, ale dalej wisi karta i co lepsze jest aktywna a jako "Nr rach. karty" jest podany ten numer zamknietego rachunku. Super.

Czyżbyś przed złożeniem dyspozycji zamknięcia wszystkich rachunków nie zastrzegł karty?

Data: 2013-02-15 15:57:56
Autor: neoniusz
On 2013-02-15 15:47, eisenberg wrote:
[...]

Tak wlasnie bylo. Dosyc spontaniczna to byla decyzja i nie chcialo mi sie do nich dzwonic zastrzegac karty - skoro rezygnuje ze wszystkich produktow to chyba powinni zamknac sami, nie?

Data: 2013-02-15 10:22:12
Autor: Kris
[...]

Wpisuj dalej kody za 2zł z Pepsi Coli aby zyskać darmowe sekundy w Plusie czy innej Erze.
A strategiczne decyzje życiowe(zamknięcie konta) podejmuj po namyśle;)

Data: 2013-02-15 19:56:38
Autor: neoniusz
On 15.02.2013 19:22, Kris wrote:
Wpisuj dalej kody za 2zł z Pepsi Coli aby zyskać darmowe sekundy w Plusie czy innej Erze.

He?

A strategiczne decyzje życiowe(zamknięcie konta) podejmuj po namyśle;)

Jesli dla ciebie zamkniecie konta jest strategiczna zyciowa decyzja to moge tylko wspolczuc.

Data: 2013-02-15 12:09:27
Autor: Kris
W dniu piątek, 15 lutego 2013 19:56:38 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

Jesli dla ciebie zamkniecie konta jest strategiczna zyciowa decyzja to moge tylko wspolczuc.

Z tą strategią przesada oczywiście. Ale jeśli dobrze pamiętam a program pocztowy zarchiwizował to wyznałeś że pracujesz w poważnej instytucji z kapitałem niepolskim, kiedyś znowu niby miałeś problem jak walizke dolarów d Polski przerzucić bo przelew normalny kosztuje kilkanaście zł.a
Słyniesz na tej grupie z tego że jęczysz aby ktoś zdradził Tobie jak Synca na  1200 przekręcisz. Sam niestety jako pierwszy spaliłeś temat pytając publicznie o skycaasch
No i co najmniej kilkakrotnie pisałeś że kody z pepsi chyba przepisujesz aby dostać darmowe 60 sekund w jakimś plusie lub innej erze;)

Data: 2013-02-15 23:54:43
Autor: neoniusz
On 15.02.2013 21:09, Kris wrote:
[...]

Ojej. To straszne. Rozumiem ze jestes autorytetem w kwestii okreslania kto o czym jeczy na grupie? Co do ostatniego zdania to chyba mylisz mnie z pewnym grupowym trollem, ktory sie lubuje w zbieraniu groszowek. A skoro juz takie rzeczy ci sie myla to kto wie co jeszcze?
A moze czegos jeszcze o sobie nie wiem?

Data: 2013-02-16 07:52:38
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-02-15 21:09, Kris napisał(a):
Sam niestety jako pierwszy spaliłeś temat pytając publicznie (...)

Wytłumaczcie mi dlaczego dzielenie się wiedzą jest "paleniem tematu"?

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-16 00:34:55
Autor: Kris
W dniu sobota, 16 lutego 2013 07:52:38 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
W dniu 2013-02-15 21:09, Kris napisał(a):

> Sam niestety jako pierwszy spaliłeś temat pytając publicznie (...)

Wytłumaczcie mi dlaczego dzielenie się wiedzą jest "paleniem tematu"?

Może to i przypadek ale jak neoniusz upublicznił ze poprzez Skycash można z synca kasę wyciągać to za niedługi czas synec to zablokował;)

Data: 2013-02-16 09:54:33
Autor: neoniusz
On 16.02.2013 09:34, Kris wrote:
[...]

ROTFL! Ty tak jakby czytasz ale chyba nie rozumiesz. W jedynym poscie, o ktorym pamietam, pytalem tylko o MCC Skycash zeby spelnic warunki kindlowej promocji dla paru osob bez kupowania czegokolwiek. Faktycznie, niezle "ujawnienie" i rozwalenie systemu. Szczegolnie ze sync pojawil sie tam tylko dlatego bo podaje MCC.

"Ktoś wie jaki MCC ma centrum kart Skycash? Chodzi mi głównie o to czy
nie podpadają pod quasi-cash. Jeśli ktoś "płacił" kartą Synka w Skycash
to na wyciągu powinien być podany MCC (to chyba jedyny bank, gdzie przy
rozliczaniu transakcji podają MCC)"

Data: 2013-02-16 13:56:09
Autor: Waldek
W dniu 2013-02-16 09:34, Kris pisze:
[...]

Olaboga ;)

IMO chyba lekka przesada - no chyba żeby założyć że w bankach siedzą same debile & przygłupy i muszą czerpać wiedzę z p.b.b jak się nie dać skubać ;)

Z drugiej strony Synek dość szybko zareagował - z BC & mBąka chyba dłużej można było korzystać, .... no tak - penwnie też się "dowiedzieli" z p.b.b i załatali dziurkę - LOL

Pozdrawiam

Data: 2013-02-17 06:35:43
Autor: jerry .
On 16 Lut, 13:56, Waldek <m...@nie.dam> wrote:

> [...]

Z drugiej strony Synek dość szybko zareagował - z BC & mBąka chyba
dłużej można było korzystać, .... no tak - penwnie też się "dowiedzieli"

Żadna przesada. Mowa jest srebrem ale milczenie jest złotem.

Data: 2013-02-18 10:19:11
Autor: Waldek

Użytkownik "jerry ." <malinowym@gmail.com> napisał w wiadomości news:5fb0ad8b-8d19-4417-9e51-24d8d9a44c3ee10g2000vbv.googlegroups.com...

[...]

A... to rozumiem ze kolega zagląda tutaj
żeby "posłuchac" ....milczenia  ;)

Data: 2013-02-18 02:08:37
Autor: jerry .
On 18 Lut, 10:19, "Waldek" <ja...@tam.mam> wrote:
Użytkownik "jerry ." <malino...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5fb0ad8b-8d19-4417-9e51-24d8d9a44c3ee10g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]
> z p.b.b i załatali dziurkę - LOL
>Żadna przesada. Mowa jest srebrem ale milczenie jest złotem.

A... to rozumiem ze kolega zagląda tutaj

Dokładnie tak. Bo jak widać, słychać i czuć "wyłożenie kawy na ławe"
nie jest optymalnym rozwiązaniem.

Data: 2013-02-18 12:02:30
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-02-18 11:08, jerry . napisał(a):
[...]

Jeśli ktoś nie wyłoży, to Twoja optymalizacja w ogóle nie dojdzie do skutku.
IMHO, optymalnie jest optymalizować interes grupowy zamiast osobistego.

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-18 06:38:35
Autor: jerry .
On 18 Lut, 12:02, TrzyLinie <trzyli...@o2.pl> wrote:
[...]

Ok, to ja już w tym temacie nie mam nic do powiedzenia.

Data: 2013-02-18 17:33:57
Autor: [sas]
W dniu 18.02.2013 o 11:08 jerry . <malinowym@gmail.com> pisze:

> [...]

A... to rozumiem ze kolega zagląda tutaj
żeby "posłuchac" ....milczenia  ;)

Dokładnie tak. Bo jak widać, słychać i czuć "wyłożenie kawy na ławe"

nie twierdzę oczywiście, że bankowcy nie korzystają z pbb, ale to nie jest  do końca tak jak napisałeś. problemem nie jest to, że ktoś tam napisał w  jaki sposób doić bank, tylko ile osób z tego sposobu będzie korzystać.  jeśli wymyślisz metodę (legalną), np. jak pobierać jakąś tam premię i  będziesz korzystał z tej metody korzystał sam, tudzież w gronie  najbliższych, to bank nawet wiedząc o Twoim sposobie (jest wiele narzędzi  do analiz), nie będzie uszczelniał systemu, bo koszt opracowania,  implementacji, testów i wdrożenia "łatki" będzie znacząco większy, niż to,  co straci na Twojej metodzie. ewentualnie żeby było taniej, to uszczelni  system, ale przy okazji jakiegoś CR, co może zająć np. 1 rok.
ale jeśli opracujesz metodę, pochwalisz się nią publicznie (np. na pbb) i  będzie z niej korzystać dajmy na to 2000 userów - to już zmienia postać  rzeczy i bank dosyć szybko wprowadzi poprawkę.

[sas]

Data: 2013-02-19 09:33:13
Autor: Waldek

Użytkownik "[sas]" <null@example.com> napisał w wiadomości news:op.wspmyvu157bdh5ter...
[...]

A cóz to jest 2000 userów, skoro taki mBąk chwali(ł) sie > 2mln
- swoja droga, ciekawe ile osob czyta pbb - bo pisze stosunkowo malo ;)

Data: 2013-02-19 20:24:39
Autor: neoniusz
On 19.02.2013 09:33, Waldek wrote:
- swoja droga, ciekawe ile osob czyta pbb - bo pisze stosunkowo malo ;)

Penwie sami kreatywni, ktorzy sami wymyslaja sposoby na "ruchanie" bankow i ciesza sie w zaciszu swoich domostw jaki to biznes robia.

Data: 2013-02-15 18:04:31
Autor: [sas]
W dniu 15.02.2013 o 13:03 neoniusz <neon@joemonster.org> pisze:

[...]

Fajnie, tylko że robiąc tak, jak napisałeś powyżej (wg mnie), nie otrzyma  się już 4% zwrotu za transakcje paliwowe za luty. Jeśli nie wykonywałeś  transakcji i nie czekasz na zwrot w marcu, to ok.
A sam pewnie zastrzegę kartę pod koniec lutego, a konta zostawię - dopóty,  dopóki będą bezpłatne bez żadnych dodatkowych warunków.
[sas]

"Blyskawiczne" zamykanie Meritum