"Blyskawiczne" zamykanie Meritum

Data: 2013-02-15 05:39:14
Autor: ls
"Blyskawiczne" zamykanie Meritum
W dniu piątek, 15 lutego 2013 13:03:55 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
Zlozylem w tamtym tygodniu wniosek o "Zamkniecie wszystkich produktów" w Meritum. Zrobilem to przez ich cudowny system transakcyjny, gdyz udostepnili wspanialomyslnie taki sposob. Dodalem tam, ze wyrazam sprzeciw wobec zmian w regulaminie i zamykam bez okresu wypowiedzenia. Wniosek wisial tydzien, dopiero dzisiaj jest "zrealizowany". Konto owszem zniknelo, ale dalej wisi karta i co lepsze jest aktywna a jako "Nr rach. karty" jest podany ten numer zamknietego rachunku. Super.

To i tak Cie szybko obsluzyli: ja 2 tyg. temu tez zlozylem wiosek w systemie transakcyjnym o zamkniecie konta. Konto nadal jest, a ja dostalem wiadomosc, ze maja miesiac czasu.

--
pozdr.
ls

Data: 2013-02-15 17:33:03
Autor: neoniusz
On 15.02.2013 14:39, ls wrote:
To i tak Cie szybko obsluzyli: ja 2 tyg. temu tez zlozylem wiosek w systemie transakcyjnym o zamkniecie konta. Konto nadal jest, a ja dostalem wiadomosc, ze maja miesiac czasu.

A pisales, ze wypowiadasz w zwiazku ze zmianami w regulaminie?
Teraz zadzwonilem i poinformowano mnie, ze rzeczywiscie z dniem wczorajszym umowy sa rozwiazane a karta pojawia sie dlatego, ze maja wolna synchronizacje danych. LOL. Mila pani zastrzegla przy okazji dla mnie te karte jakby synchronizacja miala jeszcze dluzej potrwac...

Data: 2013-02-17 23:39:21
Autor: ls
W dniu piątek, 15 lutego 2013 17:33:03 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
On 15.02.2013 14:39, ls wrote:

> [...]

Teraz zadzwonilem i poinformowano mnie, ze rzeczywiscie z dniem wczorajszym umowy sa rozwiazane a karta pojawia sie dlatego, ze maja wolna synchronizacje danych. LOL. Mila pani zastrzegla przy okazji dla mnie te karte jakby synchronizacja miala jeszcze dluzej potrwac...

No wlasnie nie napisalem - pewnie tu lezy problem.
Ale trudno - cza ten miesiac poczekac

--
pozdr.
ls