B³yskotliwce z PiS

Data: 2011-04-22 23:37:34
Autor: zbig
B³yskotliwce z PiS
znów zabra³y siê za tego wstrêtnego zdrajcê Mi³osza.
Czekamy tez na potêpienie Mickiewicza, który o¶mieli³ siê napisaæ
"Litwo, ojczyzno moja"

Data: 2011-04-23 09:01:25
Autor: A. Filip
zbig: Błyskotliwce z PiS [coś zrobiły źle, KONKRETNIE co]
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> pisze:
znów zabrały się za tego wstrętnego zdrajcę Miłosza.
Czekamy tez na potępienie Mickiewicza, który ośmielił się napisać
"Litwo, ojczyzno moja"

Jak rozumiem podanie linka na to o co konkretnie chodzi PiS osłabiłoby
przeraźliwie siłę twoich argumentów? Bez "medialnego głuchego telefonu"
czujesz siÄ™ na straconych pozycjach?

Ja jestem wychowany na szkole że 1) Jak ktoś wywija się jak piskorz od powiedzenia o co *konkretnie*
   chodzi to *jego* strona Å›mierdzi
2) Brak *jakichkolwiek* "kontrowersji" co do wielkich ludzi których
   wielu zechce wsiąść "pod lupÄ™" Å›mierdzi na kilometry
   chamsko-nachalnym "ubrÄ…zawianiem"

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Mężczyzna uważa, że wie, ale kobieta wie lepiej.

Data: 2011-04-23 00:09:26
Autor: zbig
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]
On 23 Kwi, 09:01, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> pisze:

Sprawa jest do¶æ g³o¶na. Je¿eli kto¶ nie s³ysza³ , to odnalezienie
tego w necie np. przy u¿yciu Google Chrome zajmuje ok. 10 sekund.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9488120,PiS_chce__by_na_Festiwalu_Milosza_mowiono_o_jego__antypolskosci_.html
Wola³bym te¿, ¿eby¶ sobie oszczêdzi³ na przysz³o¶æ takich
impertynenckich aluzji.

Data: 2011-04-23 09:58:11
Autor: u2
W dniu 2011-04-23 09:09, zbig pisze:
[...]

Jesli podpierasz sie GWnem to nic dziwnego, ze smierdzi na kilometr od
ciebie.

Nie znalaz³em ani jednego pisiora, ale znalaz³ siê jeden Fiut :

"W konferencji wezm± udzia³ znawcy twórczo¶ci poety, my¶liciele, poeci,
uczeni z wielu krajów ¶wiata, m.in. Aleksander Fiut"

Data: 2011-04-23 01:09:39
Autor: zbig
On 23 Kwi, 09:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> impertynenckich aluzji.

Jesli podpierasz sie GWnem to nic dziwnego, ze smierdzi na kilometr od

Nie znalaz em ani jednego pisiora, ale znalaz si jeden Fiut :

"W konferencji wezm udzia znawcy tw rczo ci poety, my liciele, poeci,
uczeni z wielu kraj w wiata, m.in. Aleksander Fiut"

pos³owie PiS chc±, by ich postulaty uwzglêdniono podczas festiwalu. -
Na konferencji powinno byæ wyra¼nie powiedziane, ¿e Mi³osz nied³ugo po
wojnie by³ ¶ci¶le zwi±zany z w³adz± komunistyczn±. A literaturoznawcy
powinni rozpatrzyæ, czy twórczo¶æ mia³a charakter antypolski - uwa¿a
pose³ PiS Robert Ko³akowski.

Data: 2011-04-23 10:20:45
Autor: u2
W dniu 2011-04-23 10:09, zbig pisze:
[...]

A nie by³ zwi±zany z komuchami ? By³, dlatego wys³ali go tu¿ po wojnie
na placówkê dyplomatyczn±. To typowy sprzedawczyk, ale siê odmieni³,
kiedy przeszed³ na stronê jankesów. Dlatego dali mu Nobla.

Zauwa¿, ¿e taki Mickiewicz te¿ nie uwa¿a³ siê za Polaka, ale za Litwina,
Warszawê i Kraków omija³ szerokim ³ukiem, za to chetnie je¼dzi³ do
Petersburga.

Data: 2011-04-23 01:27:52
Autor: zbig
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]

Zauwa , e taki Mickiewicz te nie uwa a si za Polaka, ale za Litwina,
Warszaw i Krak w omija szerokim ukiem, za to chetnie je dzi do
Petersburga.

Zauwa¿y³em, to wielce podejrzane. My¶lê,¿e na Wawelu trzeba zrobiæ
miejsce dla Jaros³awa Polska Kaczyñskiego.

Data: 2011-04-23 10:30:07
Autor: u2
W dniu 2011-04-23 10:27, zbig pisze:

[...]

Glupku, zmien swoje kodowanie. Takie pokurwience jak ty to tylko z GWna.

Data: 2011-04-23 01:34:54
Autor: zbig
On 23 Kwi, 10:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Zauwa y em, to wielce podejrzane. My l , e na Wawelu trzeba zrobi
> miejsce dla Jaros awa Polska Kaczy skiego.

Glupku, zmien swoje kodowanie. Takie pokurwience jak ty to tylko z GWna.

Nie zamierzam. Moje Chrome wy¶wietla prawid³owe znaki w UTF-8

Data: 2011-04-23 10:35:48
Autor: u2
W dniu 2011-04-23 10:34, zbig pisze:
Glupku, zmien swoje kodowanie. Takie pokurwience jak ty to tylko z GWna.
Nie zamierzam. Moje Chrome wy¶wietla prawid³owe znaki w UTF-8

Czyli masz zle kodowanie.

Data: 2011-04-23 01:39:26
Autor: zbig
On 23 Kwi, 10:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie zamierzam. Moje Chrome wy wietla prawid owe znaki w UTF-8

Czyli masz zle kodowanie.

Dla mnie to ty masz z³e. Nie bêdê przestawia³ przegl±darki dla twojej
wygody. Z innym kodowaniem mam internet z "robaczkami"

Data: 2011-04-23 12:49:09
Autor: A. Filip
On 23 Kwi, 09:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> impertynenckich aluzji.

Jesli podpierasz sie GWnem to nic dziwnego, ze smierdzi na kilometr od

posłowie PiS chcą, by ich postulaty uwzględniono podczas festiwalu. -
Na konferencji powinno być wyraźnie powiedziane, że Miłosz niedługo po
wojnie był ściśle związany z władzą komunistyczną. A literaturoznawcy
powinni rozpatrzyć, czy twórczość miała charakter antypolski - uważa
poseł PiS Robert Kołakowski.

Czyli ty uważasz że powinno to "powiązanie" powinno być starannie
jego twórczość mogła mieć charakter antypolski to powinna już blokować
cenzura prewencyjna dla dobra "światła narodu"? :-)

Ujadanie PiS pewnie nic wielkiego Miłoszowi nie zrobi (IMHO), na krótką
metę może nawet wzbudzić zainteresowanie postacią, ale takie durne jak
twoje "bronienie" u mnie tylko buduje twarde przekonanie że naprawdę
jest się czego czepiać.

PiS ma prawo sobie chcieć, organizatorzy konferencji *mogą* tego "nie uwzględnić" (choć w *jakimś* stopniu powinni), ale jeśli po prostu to zignorują to (dla mnie) *SAMI* będą "udupiaczami" Miłosza.

  Boże! OchroÅ„ mnie przed przyjaciółmi, bo z wrogami sobie poradzÄ™.
    -- Napoleon Bonaparte (1769-1821)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy siÄ™ nie poddawaj.

Data: 2011-04-23 13:56:40
Autor: zbig
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]
On 23 Kwi, 12:49, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> pisze:

Czyli ty uwa¿asz ¿e powinno to "powi±zanie" powinno byæ starannie
przemilczane a wspominanie o nim zakazane, za¶ rozpatrywanie czy (jaka¶)
jego twórczo¶æ mog³a mieæ charakter antypolski to powinna ju¿ blokowaæ
cenzura prewencyjna dla dobra "¶wiat³a narodu"? :-)
Nie wiem w jaki sposób doszed³e¶ do takich wniosków. Cytat
przytoczy³em, aby u2 nie ¶ciemnia³, ¿e PiS nie ma nic wspólnego z tym
cyrkiem. Nie wiem po co na festiwalu po¶wiêconemu twórczo¶ci Mi³osza
ma sie odbyæ s±d nad jego postawa zyciow±. Wiekszego sensu w tym nie
widze , aby przy tej okazji wypominac mu jego niepiêkne karty z
¿yciorysu. Co to ma wspólnego z jego dorobkiem literackim?. Zreszt±
swoje winy odkupi³ w dwójnasób, a fragmenty jego poezji s± wyryte na
pomniku poleg³ych stoczniowców w Gdañsku. A ju¿ wa³kowanie jego
rzekomej antypolsko¶ci uwa¿am za ba³wañstwo, któremu mo¿e dorównac
potêpienie z tego samego powodu Mickiewicza. Pisowski w±ski umys³ nie
rozumie swobody literackiej wypowiedzi twórcy, oni jak straszni
mieszczanie Tuwima widz± wszystko "oddzielnie"

Ujadanie PiS pewnie nic wielkiego Mi³oszowi nie zrobi (IMHO), na krótk±
metê mo¿e nawet wzbudziæ zainteresowanie postaci±, ale takie durne jak
twoje "bronienie" u mnie tylko buduje twarde przekonanie ¿e naprawdê
jest siê czego czepiaæ.

PiS ma prawo sobie chcieæ, organizatorzy konferencji *mog±* tego
"nie uwzglêdniæ" (choæ w *jakim¶* stopniu powinni), ale je¶li po
prostu to zignoruj± to (dla mnie) *SAMI* bêd± "udupiaczami" Mi³osza.
Nie widzê powodu dla którego mia³y by byæ uwzglêdniane jakiekolwiek
wnioski pó³g³ówków, nalezy olac ich postulaty sikiem prostym i robiæ
swoje.

Data: 2011-04-23 14:24:06
Autor: Hans Kloss
On 23 Kwi, 22:56, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Pisowski w±ski umys³ nie
rozumie swobody literackiej wypowiedzi twórcy, oni jak straszni
mieszczanie Tuwima widz± wszystko "oddzielnie"
 By³bym ci mo¿e i uwierzy³ uwierzy³ pod warunkiem ¿e pe³olewackie
szerokie umys³y zastosuj± zasadê swobody literackiej w odniesieniu do
wspomnieñ niejakiego Hitlera Adolfa, poezji Ezry Pounda albo ksi±¿ek
Knuta Hamsuna.
J-23

Data: 2011-04-23 14:46:28
Autor: zbig
On 23 Kwi, 23:24, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

szerokie umys³y zastosuj± zasadê swobody literackiej w odniesieniu do
wspomnieñ niejakiego Hitlera Adolfa, poezji Ezry Pounda albo ksi±¿ek

Hitler nie by³ literatem, a Ezra Pound i Knut Hamsun maja swoje
zaszczytne miejsce w historii literatury pomimo ich niechlubnych
postêpków ¿yciu prywatnym,

Data: 2011-04-24 00:19:09
Autor: A. Filip
Od błyskotliwców z PiS do literackości Adolfa H.
On 23 Kwi, 22:56, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:> Pisowski wąski umysł nie
> rozumie swobody literackiej wypowiedzi twórcy, oni jak straszni
> mieszczanie Tuwima widzÄ… wszystko "oddzielnie"

 Byłbym ci może i uwierzył uwierzył pod warunkiem że pełolewackie
szerokie umysły zastosują zasadę swobody literackiej w odniesieniu do
wspomnień niejakiego Hitlera Adolfa, poezji Ezry Pounda albo książek
Knuta Hamsuna.
J-23

Hitler nie był literatem, a Ezra Pound i Knut Hamsun maja swoje
zaszczytne miejsce w historii literatury pomimo ich niechlubnych
postępków życiu prywatnym,

To książki Hitlera się nie "sprzedawały" poza hitlerowskimi Niemcami?
90 tyś. sprzedanych książek w UK to nie "znaczący sukces 'literacki'"?

http://en.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf
  Sales and royalties
  Sales of Dugdale abridgment in the United Kingdom.
  Year Printed  Sold
  1933 19,400 18,125
  1934 3,500 4,695
  1935   3,500   2,989
  1936   7,000   3,633
  1937   7,000   8,648
  1938* 25,500 53,738
  In 1938, 8,000 copies were sold in the United States.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Lekarstwem na przyzwyczajenie jest inne przyzwyczajenie.

Data: 2011-04-23 19:50:33
Autor: cytryna4
> [...]

u_Milosza_mowiono_o_jego__antypolskosci_.html

> Wola³bym te¿, ¿eby¶ sobie oszczêdzi³ na przysz³o¶æ takich

-- -- -- -- -- >
[...]

**************************

No to ze Zbyniem jest ich ju¿ dwóch, a tylko patrzeæ jak pa³karze z GWna oddeleguj± jeszcze kilku inych fiutów. Bêdzie impreza pod tytu³em:" Mi³osz
i fiuty".

Data: 2011-04-23 10:38:52
Autor: cirrus
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]
U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:441dc399-a795-4f57-8f91-0ffca1db5742e26g2000vbz.googlegroups.com...
zbig <zbigni...@gazeta.pl> pisze:
[...]

No, prêdzej na Antarktydzie wyro¶nie las tropikalny ni¿ doczekasz siê merytoryki u sympatyka PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-04-23 12:32:24
Autor: Darecki
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]

No, prêdzej na Antarktydzie wyro¶nie las tropikalny ni¿ doczekasz siê merytoryki u sympatyka PiS-u.

A u ciebie kretynie? Tylko pasta i pasta. Dlaczego pierdzikowski ciagle jestes taki marudny? Odreagowujesz sobie bo zona cie zostawila czy syn przyznal sie ze jest pedalem?

Data: 2011-04-24 07:49:06
Autor: cirrus
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]
U¿ytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iov2f6$m6r$1speranza.aioe.org...
[...]

O proszê, czysta merytoryka jak na bezmózgowca z PiS-u przysta³o.

--
stevep

Data: 2011-04-24 01:09:18
Autor: Darecki
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]

O proszê, czysta merytoryka jak na bezmózgowca z PiS-u przysta³o.

pierdzikwoski, argumentacja i merytoryka na ogol w twoim wypadku to rzucanie perel przed wieprza. Tobie wystarczy napisac ze jestes kretynem i przez reszte dnia bedziesz klaskal w raczki zadowolony.

Data: 2011-04-24 12:30:27
Autor: cirrus
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]
U¿ytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ip0eqd$lje$2speranza.aioe.org...
[...]

Debilkowski, nie s±d¼ innych swoja miar±.

--
stevep

Data: 2011-04-24 12:08:19
Autor: Darecki
[...]

Ja sadze ciebie twoja wlasna miara, a ta za kazdym razem pokazuje ze jestes pierdzikowski zawzietym kretynem i zadna ilosc pasty tego nie zmieni. Do synagogi bys poszedl  zamiast szczekac od rana jak glupek.

Data: 2011-04-25 07:39:28
Autor: cirrus
zbig: B³yskotliwce z PiS [co¶ zrobi³y ¼le, ale zbig siê boi napisaæ KONKRETNIE co]
U¿ytkownik "Darecki" <1123krtv@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ip1le1$fm3$2speranza.aioe.org...
[...]

Za nic w ¶wiecie przeciez ty okupujesz to miejsce, a co do pasty to co pasta inca to twój protest.

--
stevep

Data: 2011-04-23 19:53:07
Autor: A. Filip
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> pisze:
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
On 23 Kwi, 09:01, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> pisze:
Sprawa jest dość głośna. Jeżeli ktoś nie słyszał , to odnalezienie
tego w necie np. przy użyciu Google Chrome zajmuje ok. 10 sekund.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9488120,PiS_chce__by_na_Fes
tiwalu_Milosza_mowiono_o_jego__antypolskosci_.html Wolałbym też, żebyś
sobie oszczędził na przyszłość takich impertynenckich aluzji.

No, prędzej na Antarktydzie wyrośnie las tropikalny niż doczekasz się
merytoryki u sympatyka PiS-u.

Prędzej na Antarktydzie pojawią się 100m pokłady węgla kamiennego niż
zwolennik PO zrozumie że wątek na usenecie się zarchiwizuje na długie lata a
już nawet po kilku dniach może być trudno dojść "od czego się zaczęło"?
Jak rozumiem "wczoraj" dla was obu nie istnieje? Po co pamiętać co PO
mówiło wczoraj jeśli dzisiaj może już mówić co innego? ;-)

P.S. Jak zwolennik PO zastosuje "lustrzanÄ…" argumentacje w stosunku do
PiS to ja siÄ™ nie oburzÄ™ ;-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Po mojej śmierci trawa może nie rosnąć - powiada osioł.

Data: 2011-04-24 07:50:51
Autor: cirrus
zbig: Błyskotliwce z PiS [coś zrobiły źle, ale zbig się boi napisać KONKRETNIE co]
zbig <zbigni...@gazeta.pl> pisze:
Sprawa jest dość głośna. Jeżeli ktoś nie słyszał , to odnalezienie
tego w necie np. przy użyciu Google Chrome zajmuje ok. 10 sekund.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9488120,PiS_chce__by_na_F
es tiwalu_Milosza_mowiono_o_jego__antypolskosci_.html Wolałbym też,
[...]

Argumentacja na ogół, w wypadku pisiora to rzucanie pereł przed wieprze.

--
stevep

Data: 2011-04-24 08:18:21
Autor: A. Filip
zbig <zbigni...@gazeta.pl> pisze:
[...]

A jak często rzucasz perły przed siebie?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie Niemcy, ale Polska to nasza największa zdobycz wojenna.

Data: 2011-04-24 12:29:21
Autor: cirrus
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:2q1uutbw3b+B4O@martha.huge.strangled.net...
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> pisze:
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
..
zbig <zbigni...@gazeta.pl> pisze:
Sprawa jest dość głośna. Jeżeli ktoś nie słyszał , to odnalezienie
tego w necie np. przy użyciu Google Chrome zajmuje ok. 10 sekund.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9488120,PiS_chce__by_na
_F es tiwalu_Milosza_mowiono_o_jego__antypolskosci_.html Wolałbym też,
[...]

Nie jestem zapatrzony wyłącznie w siebie jak ty.

--
stevep

B³yskotliwce z PiS