B³yskotliwy wyrok ;-)

Data: 2020-07-10 13:37:28
Autor: radekp@konto.pl
B³yskotliwy wyrok ;-)
Thu, 9 Jul 2020 06:47:43 -0700 (PDT), w
<57d2dea9-cd61-4a07-ad37-6f4cfd0d5179o@googlegroups.com>, Przemek Jedrzejczak
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisa³(-a):

https://tvn24.pl/krakow/wypadek-kolumny-beaty-szydlo-sad-warunkowo-umorzyl-postepowanie-wobec-kierowcy-seicento-4632707

Skoro nie by³o ¶wiate³ i sygna³ów d¼wiêkowych nie by³o te¿ pojazdów uprzywilejowanych.
Miejmy nadziejê ¿e mecenas poci±gnie ich przed s±d unijny a tam ju¿ na bank dostan± w dupê ;-) nielogiczna jest te¿ publikacja takiego wyroku tu¿ przed wyborami bo Adrianowi raczej to nie pomo¿e, wszystkie zwierzêta s± równe ale niektóre równiejsze tak to lecia³o ?

S±d prawid³owo ustali³ fakty, ¿e kolumny uprz. nie by³o, kierowca sygnalizowa³
prawid³owo manewr itp. (zgodnie z tym co pisano w mediach, mimo ¿e Szyd³o i
spó³ka nic nie widzieli, nic nie s³yszeli).
Ale wniosek wysnu³ z tego zaiste ciekawy.

Przypuszczam, ¿e sêdzia z tych boj±cych siê nowej komuny i jako¶ trzeba by³o
wybrn±æ z sytuacji (a mo¿e bieg³y tak napisa³ i inaczej nie da³o rady).

PS.
Ale z³ot± my¶l Beci warto przytoczyæ -- "gdyby nie opozycja, to sprawa nie
ci±gnê³aby siê tak d³ugo". I tu siê z Beci± zgadzam, pos¿³oby szybko i sprawnie
;)

Data: 2020-07-10 17:11:54
Autor: Shrek
B³yskotliwy wyrok ;-)
W dniu 10.07.2020 o 13:37, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Niekoniecznie - ja walczê o przywrócenie ¿ony do pracy po tym jak pisiory j± zwolni³y na urlopie macierzyñskim. M³ody zaraz do przedszkola idzie, a kolejny termin apelacji pad³. Jak wygram w apelacji, to hurtowo id± kasacje do s±du najwy¿szego od kiedy siê zmieni³. Tak¿e wygl±da na to, ¿e mimo braku opozycji (no dobra jest RPO, ale wiele nie zmieni³), sprawa bêdzie jakie¶ 4 - 5 lat do prawomocnego wyroku, a potem jeszcze wieczne nigdy w kasacji nadzwyczajnej. I to zwyk³a sprawa o przyrócenie do pracy, która powinna byæ w za³o¿eniu za³atwiana od rêki, a skoñczy siê na s±dzie najwy¿szym. To tak jakby kto¶ my¶la³, ¿e sprawy TK, Sn s± wydumane i zwyk³ego obywatela nie dotycz± - otó¿ jak podpadniesz pisowi, to stanowi± one trzeci± instancje pod pisi± kontrol±.

--
Shrek

Data: 2020-07-10 17:30:02
Autor: radekp@konto.pl
B³yskotliwy wyrok ;-)
Fri, 10 Jul 2020 17:11:54 +0200, w <5f088538$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
Shrek <1@wp.pl> napisa³(-a):

> [...]

Niekoniecznie - ja walczê o przywrócenie ¿ony do pracy po tym jak pisiory j± zwolni³y na urlopie macierzyñskim. M³ody zaraz do przedszkola

Chyba nie zrozumia³e¶ -- gdyby nie opozycja, to ch³opaka szybko i sprawnie
namówiono by do przyznania siê.
W gratisie dosta³by wpis do rejestru przestêpców.

Data: 2020-07-10 17:52:20
Autor: J.F.
B³yskotliwy wyrok ;-)
U¿ytkownik  radekp napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5a2hgf55jcv67vlnapjn8tdam5vsgeg52o@4ax.com...
> [...]

Chyba nie zrozumia³e¶ -- gdyby nie opozycja, to ch³opaka szybko i sprawnie

Niekoniecznie - adwokatury jeszcze zlikwidowano, ani nie podporzadkowano.
A gdyby wladza chciala podporzadkowac ... to opozycja by nic nie zrobila, tzn protestowaliby, protestowali, a wladza i tak by swoje robila.

W gratisie dosta³by wpis do rejestru przestêpców.

No chyba, zeby zaproponowano warunkowe umorzenie.

J.

Data: 2020-07-11 10:22:27
Autor: Shrek
B³yskotliwy wyrok ;-)
W dniu 10.07.2020 o 17:30, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Nie s±dzê - tak jak u mnie szybko nie rozstrszygnêli, ¿e maj± racjê, tak tam by siê to ci±gnê³o w nieskoñczono¶æ.

--
Shrek

Data: 2020-07-11 14:29:27
Autor: radekp@konto.pl
B³yskotliwy wyrok ;-)
Sat, 11 Jul 2020 10:22:27 +0200, w
<5f0976c1$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <1@wp.pl> napisa³(-a):

> namówiono by do przyznania siê.
> W gratisie dosta³by wpis do rejestru przestêpców.

Nie s±dzê - tak jak u mnie szybko nie rozstrszygnêli, ¿e maj± racjê, tak tam by siê to ci±gnê³o w nieskoñczono¶æ.

Tak, ale ty siê postawi³e¶.
Jemu by wyt³umaczono, ¿e nie warto.
Sam p³aszczak informowa³, ¿e siê przyzna³ :)

Data: 2020-07-11 15:15:21
Autor: Shrek
B³yskotliwy wyrok ;-)
W dniu 11.07.2020 o 14:29, radekp@konto.pl pisze:

Tak, ale ty siê postawi³e¶.
Jemu by wyt³umaczono, ¿e nie warto.
Sam p³aszczak informowa³, ¿e siê przyzna³ :)

No ale jednak siê nie przyzna³. A co do seby to nawet bez opozycji na raczej znalaz³by siê jaki¶ prawnik, który by chcia³ go reprezentowaæ choæby dla reklamy. No chyba ¿e mówisz o polsce pod rz±dami pis za 10 lat. Wtedy to pewnie co innego - w my¶l mema "do tego siê nie posun± > tam kurwa poszli".

--
Shrek

Data: 2020-07-10 18:06:27
Autor: z
B³yskotliwy wyrok ;-)
Zalaz³e¶ Kaczyñskiemu za skórê. Musisz byæ przynajmniej z KODu ;-)

Data: 2020-07-10 18:17:28
Autor: Pete
B³yskotliwy wyrok ;-)
Hello, Shrek.
On 10.07.2020 17:11 you wrote:

> Niekoniecznie - ja walczê o przywrócenie ¿ony do pracy po tym jak > pisiory j± zwolni³y na urlopie macierzyñskim. M³ody zaraz do > przedszkola idzie, a kolejny termin apelacji pad³. Jak wygram w > apelacji, to hurtowo id± kasacje do s±du najwy¿szego od kiedy siê > zmieni³. Tak¿e wygl±da na to, ¿e mimo braku opozycji (no dobra jest > RPO, ale wiele nie zmieni³), sprawa bêdzie jakie¶ 4 - 5 lat do > prawomocnego wyroku, a potem jeszcze wieczne nigdy w kasacji > nadzwyczajnej. I to zwyk³a sprawa o przyrócenie do pracy, która > powinna byæ w za³o¿eniu za³atwiana od rêki, a skoñczy siê na s±dzie > najwy¿szym. To tak jakby kto¶ my¶la³, ¿e sprawy TK, Sn s± wydumane i > zwyk³ego obywatela nie dotycz± - otó¿ jak podpadniesz pisowi, to > stanowi± one trzeci± instancje pod pisi± kontrol±.

Walczysz w s±dzie pracy?
Przecie¿ maks co wywalczycie to przywrócenie do pracy i odszkodowanie za 3 miesi±ce pozostawania bez pracy. No chyba ¿e s±d uzna ¿e nie ma mo¿liwo¶ci przywrócenia, to zostan± te 3 pensje.

--
Pete

Data: 2020-07-11 10:30:31
Autor: Shrek
B³yskotliwy wyrok ;-)
W dniu 10.07.2020 o 18:17, Pete pisze:

[...]

Nawet wtedy bym walczy³ dla zasady. Ale... zabawna historia - jak przywracasz zwolnion± w czasie urlopu macierzyñskiego, to... nale¿y siê za ca³y okres pozostawania bez pracy (minus okres pobierania zasi³ku) u danego pracodawcy. Czyli jak wygram, to powinni zap³aciæ za ka¿dy jeden miesi±c, tak jakby do pracy chodzi³a - bez premii oczywi¶cie.

Oczywi¶cie pisi twierdz±, ¿e matek zatrudnionych w instytucji któr± przejmuj± pod pretekstem zmiany nazwy kodeks pracy nie dotyczy, bo tak napisali przez przeoczenie w swojej ustawie. A inne ustawy, dyrektywy rady europy i konstytucje, s± dla tych co wierz± w pañstwo prawa;)

--
Shrek

Data: 2020-07-10 18:05:02
Autor: z
B³yskotliwy wyrok ;-)
W dniu 2020-07-10 o 13:37, radekp@konto.pl pisze:
Przypuszczam, ¿e sêdzia z tych boj±cych siê nowej komuny i jako¶ trzeba by³o
wybrn±æ z sytuacji

To s± sêdziowie którzy siê tylko boj± a nie s± SKORUMPOWANI przez FASZYSTOWSK¡ W£ADZÊ? ;-)

Je¶li tacy s± to nie powinni byæ sêdziami jak boj± siê wydawaæ wyroki zgodnie ze swoim sumieniem.

Imiê i nazwisko tego TCHÓRZA ;-)

B³yskotliwy wyrok ;-)